13.1.2010

Hifistelyä

Mä rakastan taulukoita, tuloksia, niiden ylös kirjaamista ja tulosten vertailua. Ennen jouduin jouduin mittaamaan kaikki juoksulenkit kaupungin karttapalvelun kartan avulla. Nykyään mulla on puhelimessa softa, joka mittaa matkan satelliittien välityksellä. Kuinka coolia!

Softa on Nokia Sports Tracker Beta, jonka saa ladattua uusimpiin Nokian E- tai N-sarjan puhelimiin. Softan toimiminen vaatii verkkoyhteyden, jotta matkan mittaaminen onnistuu. Ohjelmiston saa synkronoitua joihinkin sykemittareihin, mutta mun sykemittari on ilmeisesti sen verran vanha, että se ei toimi tuon kanssa. Lenkin jälkeen lähetän treenituloksen puhelimesta nettiin, josta käyn katsomassa kartalta missä olen vilistänyt.

Välillä huvittaa miten paljon roinaa kannan lenkillä mukanani. Mulla on saattanut olla puhelin mittaamassa matkaa. (Nokia N97 on muuten aikamoinen mötkö lenkillä kannettavaksi.) Sykettä mittaa Polar Electron F11 ja kaiken lisäksi musiikki tulee iPodista. Nyt olen vihdoin saanut ladattua puhelimeeni musiikkia, ettei tarvitse iPodia raahata vielä erikseen. Salilla iPod on ihan ässä. Ilman sitä treeni tuntuu ihan orvolta.
Minkälaisia välineitä sinä käytät treenatessa?

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails