26.1.2010

Maratontreeniä ja pilatesta

Yritän päivittää nopeasti jotain ennen kun tää kone taas kuumenee ja sammuu. Huomenna saan toisen koneen huoltoon. Toivottavasti saan sen nopeasti takaisin.

Perjantai 22.1.2010
Perjantaina heiluttelin crosseria hetken ja sen jälkeen kokeilin pilatesta pitkästä aikaa. Ihastuin lajiin. Ihanaa rauhoittumista ja kropan olojen kuulostelua.

Crossi
Kesto: 0:26
Kcal: 225
Keskisyke: 145
Maksimisyke: 167

Pilates
Kesto: 1:00
Kcal: 189
Keskisyke: 90
Maksimisyke: 110

Huvittava pitää sykemittaria edes päällä pilateksessa! Very Happy

Lauantai 23.1.2010
Lauantaina treenasin koko viikon edestä. Kävin ensin pilateksessa rauhoittumassa ja sen jälkeen tein salitreenin tosi tehokkaasti maksimipainoilla ja maksimitoistoilla (siis sellaisilla painoilla, että 15 toistoa on maksimien maksimi). Salitreenin jälkeen oli pakko hakea pukkarista banaani ja syödä se ennen spinningiä. Spinningin jälkeen oli vielä core, joka oli vähän liikaa sen pilateksen jälkeen. Tärisin ja vapisin rutistuksia tehdessä, mutta tulipahan treenattua. Laughing

Pilates
Kesto: 1:00
Kcal: 118
Keskisyke: 74
Maksimisyke: 100

Sali
Kesto: 0:39
Kcal: 320
Keskisyke: 140
Maksimisyke: 160

Spinning
Kesto: 0:46
Kcal: 433
Keskisyke: 153
Maksimisyke: 175

Core
Kesto: 0:18
Kcal: 74
Keskisyke: 100
Maksimisyke: 122

Sunnuntaina oli vuorossa lihashuoltoa saunomisen ja venyttelyn muodossa. Kävin myös lasten kanssa uimahallissa, mutta itse lähinnä hengailin vedessä ja katsoin, etteivät tytöt huku.
Laughing

Viikko 3 - yhteenveto

Suoritetut treenit: 7
Treeneihin käytetty aika: 5:07
Kulutetut kalorit: 1719

Ma: Lepo
Ti: Combat
Ke: Lepo
To: Lepo
Pe: Crossi + Pilates
La: Pilates, sali, spinning, core
Su: Lihashuoltoa, lepoa ja vedessä lillumista

2 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Huh, mikä lauantai! :) En olisi varmaan itse moiseen pystynyt. *nostaa hattua*

Ele kirjoitti...

Hanna, heh, kiitos hatunnostosta! :)

Related Posts with Thumbnails