29.1.2010

Saliohjelma ja pumppipainot

Mun saliohjelmaa pitäisi muuttaa. Haluaisin jakaa sen kahteen tai kolmeen osaan ja lisätä liikkeitä. Olen vain niin saamaton, että jyystän samaa tuttua kaavaa viikosta toiseen. Löysin taas muutamia treeniblogeja, joista aion ottaa vaikutteita. Mun pitää muutenkin järkevöittää mun treenejä. Nykyään teen lähes aina rankan aerobisen treenin alle ja sen päälle salitreenin. Tällä menetelmällä en taatusti saa parhaita tehoja ja hyötyä irti.

Saliohjelma

Tasakyykky irtotangolla 3 x 15 | 40 kg
Maastaveto 3 x 15 | 35 kg
Penkkipunnerrus 3 x 15 | 25 kg
Linkkuveitsi 3 x 20 | 15 kg
Hauiskääntö käsipainoilla 3 x 15 | 6 kg - 7,5 kg
Ojentaja ylätaljassa köydellä 3 x 15 | 25 kg (seuraavaksi lisään painoja tai vaihdan ranskalaiseen punnerrukseen)
Askelkyykky tangolla 3 x 10 | 20 kg
Kulmasoutu tangolla 3 x 15 | 20 kg (vaihdan käsipainoihin)
Vipunosto sivuille 3 x 15 | 5 kg
Vinopenkissä levypainon siirto puolelta toiselle 3 x 20 | 10 kg kiekko

Elixia Sello

Miten muuttaisit ohjelmaani?

Pumppipainot (kilomäärä/tangon pää | yhteensä)

Lämmittely 5 kg | 10 kg
Tasakyykyt/askelkyykyt 7,5 kg | 15 kg
Hauikset 5 kg | 10 kg
Ojentajat 5 kg | 10 kg
Maastaveto/kulmasoutu 10 kg | 20 kg
Tasakyykky 10 kg | 20 kg
Vipunostot/pystypunnerrukset 4 kg/käsi

Minkälaiset painot sinulla on bodypumpissa?

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Noin monta vipunostoa sivulle viidellä kilollahan on kova suoritus ainakin mun maailmassa :)

Marru kirjoitti...

Tämä on sinulta vuoden vanha postaus, mutta millainen saliohjelmasi nykyään on?

Ele kirjoitti...

Marru, hyvä kun kysyit! :) Nyt on uudet ohjelmat esillä.

Related Posts with Thumbnails