28.1.2010

Tönkköä menoa

Tämän päivän treenistä ei ole kummempaa sanottavaa. Tai sanon mä sen, että oli aika jähmeää menoa eilisen kuulan heiluttelun jälkeen. Innostuin kuulasta sen verran, että aion (kunhan kerkeän) käydä ostamassa meille kotiin sellaisen ja tavoitteena on saada myös mies innostumaan siitä. Miehellä ei ole pelaamisen lisäksi aikaa käydä salilla ja kuulan kanssa treenaaminen onnistuisi kätevästi kotona.


Tänään tein spinning + core + bodypump -yhdistelmätreenin.

Se mulla on jäänyt kertomatta, että kirjaan kaikki treenit ylös Lockr.fi:hin. Mä tykkään tuosta ihan hulluna. Ennen vastaava palvelu kulki nimellä Kuntoportaali, mutta nyt sivusto uudistui ja on nyt paljon monipuolisempi. Mä olen sen verran insinöörishenkinen, että tykkään siitä, että pystyn palaamaan aiempiin treeneihin ja verrata niitä keskenään. Lockr.fi:n pystyy myös synkkaaman facebookin kanssa ja sitten treenisuoritukset voi julkaista omassa profiilissa.

Spinning
Kesto: 0:33
Kcal: 286
Keskisyke: 145
Maksimisyke: 173

Core
Kesto: 0:24
Kcal: 138
Keskisyke: 115
Maksimisyke: 136

Bodypump
Kesto: 0:59
Kcal: 378
Keskisyke: 123
Maksimisyke: 150

Treenin jälkeen tein blenderillä itselleni iltapalaksi smoothien, johon laitoin appelsiinin, banaanin, pellavansiemeniä ja maustamatonta luonnonjogurttia. Olipa hyvvää! Nyt pitäis vielä venytellä kevyesti ja käydä saunassa. Jumituin yllättävän pitkäksi aikaa tähän koneelle.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails