22.2.2010

Eilisen treenit

Kuntosaliharjoitus, jalkatreeni
Kesto: 0:31
Kcal: 229
Keskisyke: 132
Maksimisyke: 159

Reiden loitonnus laitteessa 3 x 15 x 45.00 kg
Reiden lähennys laitteessa 3 x15 x 45.00 kg
Askelkyykky 3 x 10 x 25.00 kg
Jalkakyykky 3 x 15 x 40.00 kg
Pohjenousu Smithissä 3 x 15 x 20.00 kg
Vatsarutistus 3 x 15
Levypainon siirto puolelta toiselle 3 x 15 x 5.00 kg


Mun jalkatreeni on vielä aika vaillinainen ja ajattelin täydentää sitä ehkä bulgarialaisella kyykyllä tai yhden jalan maastavedolla. Samaan treeniin voisin vielä lisätä selänojennuksen. Idiksiä?

Crosstrainer
Kesto: 0:36
Kcal: 259 kcal
Keskisyke: 131
Maksimisyke: 151

Spinning
Kesto: 0:57 min
Kcal: 525
Keskisyke: 150
Maksimisyke: 174

Yhteensä 2 t 4 min - Pituus 0 km - Kcal poltettu 1013

Tänään olin reipas muissa asioissa - luin koulun kirjastossa neljä tuntia tenttiin ja sain luettua peräti 160 sivua. Kevennyksenä voisin laittaa päivän asu -kuvan ja kuvan mun päivällisestä.
Very Happy


Salaatissa jäävuorisalaattia, kirsikkatomaattia, kurkkua, fetaa, porkkanaa, raejuustoa ja auringonkukansiemeniä.

2 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Mä oon ainakin tykänny tosipaljon yhden jalan kyykystä (suorin jaloin), saan mahtavan tuntuman takareiteen ja samalla tasapainokin kehittyy :) Kokeile ihmeessä :)(ja kerro sit miten meni :))

Ele kirjoitti...

Mä bongasin tuon liikkeen kahvakuulatunnilta, jolla kävin jokin aika sitten. Aika mojovasti otti takareiteen. :) Tasapainon kehittyminen tulee kaupan päälle. :) Tuota liikettä ei pysty tekemään kovin pitkää sarjaa.

Related Posts with Thumbnails