26.2.2010

Hirveetä säätöä

Onpas ollut kaikenlaista säätöä. En jaksa sen enempää valottaa syitä, mutta hyvillä mielin taas painelen eteenpäin. Smile En ehtinyt eilen salille ja tämä päivä on mennyt pitkälti asioita hoidellessa. On aika laiska fiilis. Olen arponut koko päivän, että lähdenkö lenkille vai en. En vieläkään tiedä vastausta. Very Happy Ei yhtään nyt huvittais lähteä, mikä on kyllä aika ihmeellistä. Viime yönä heräsin katsomaan taitoluistelua ja kyllä kannatti. Kim YuNa oli kyllä ilmiömäinen. Suomen naisetkin pärjäsivät tosi hienosti. Saa olla kyllä ylpeä heistä! Eilinen oli aika hieno päivä suomalaisille naisurheilijoille - ensin tuli mitali joukkuehiihdosta ja sen jälkeen vielä jääkiekosta! Saa nähdä miten tänä iltana käy Jellonille.
Kim YuNaLaura Lepistö tuli sijalle 6. ja Kiira Korpi sijalle 11.

Niin... Sitä mä tulin kirjoittamaan tänne, kun mulle tuli taas sähköpostiin mainos Start Fitness -nettikaupasta. Se on ihan loistava englantilainen urheiluvälinekauppa netissä. Olen tilannut sieltä kahdet juoksulenkkarit puolet halvemmalla, kuin täällä kaupoissa myydään. Nettisivujen mukaan toimitusaika on 7-14 päivää, mutta mä sain lenkkarini alle viikossa. Tuolla on välillä (kuten nyt Niken ja Adidaksen tuotteita -50%) todella hyviä tarjouksia ja edellisen sesongin lenkkareita saa paljon halvemmalla! Suosittelen tutustumaan!

Mun Asicsit, jotka tilasin tuolta, olisivat maksaneet suomessa noin 150 euroa, mutta tuolta sain ne postikuluineen noin 80 eurolla. Toimituskulut ovat neljä puntaa, eli noin viisi euroa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moi! tilasin tuolta just kans asicsit jokka maksaa tääl 189 ja tuolla oli 72 puntaa.. mutta toimitus kulut oli 20 puntaa.. outoo

Ele kirjoitti...

Hmm. On kyllä. Onkohan ne nostaneet toimituskulujen hintaa? En olekaan pitkään aikaan tilannut tuolta mitään. Välillä mulle tulee mainosposteja, jossa kerrotaan, että toimituskulut on ilmaisia.

Related Posts with Thumbnails