16.2.2010

Mä en kestä!

Juuri kun luulin tervehtyneeni, herään aamulla jättimäiseen poskiontelopaineeseen. Söin kolme buranaa eikä kipu siltikään lähtenyt pois. Kävin terveyskeskuksessa sairaanhoitajan vastaanotolla, mikä oli täysin turhaa, koska hoitaja ei voinut määrätä mulle kuuria, vaikka näki ultralla mähmät mun onteloissa.

Ehdin iloita kuitenkin lähes normaalista päivästä tuhlailemalla mun synttärirahoja. Löysin alesta Shimanon spinningkengät. Nyt olen niiden onnellinen omistaja, vielä kun pääsisin niitä kokeilemaan. Uskaltaisinkohan tänään käydä spinnaamassa varovaisesti? Shoppailin myös alusvaatteita ja vähän meikkejä. En ikinä muka raski ostaa kunnon alusvaatteita, mutta nyt lahjarahoilla oli hyvä ostaa. :)

Juuri, kun olin saanut shoppailut päätökseen, päiväkodista soitettiin, että keskimmäisellä on vatsatauti. Voi ei. Ei auta. Huomisen vietän siis keskimmäisen kanssa kotona. Pitäis vaan jostakin nyt saada tenttikirjat taiottua tänne, että voisin käyttää kotiaikaa jotenkin hyödyksi.

Nyt menen kahvinkeittoon ja nappaan taas pari buranaa.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails