14.2.2010

Oksennusherätys

Oksennusherätyksen suoritti meidän kuopus. Oli aika sähäkkä aamu, kun toinen oksentaa tyynylle. Singahdus ylös, lakanat rullalle ja pesukoneeseen. Harvinaista, että viikonloppuaamuna herätään jo kahdeksalta, mutta ihan hyvä näin.

Pääsin tänään vihdoin ja viimein salille. Eilenkin oli tarkoitus mennä, mutta kroppa päätti toisin - podin migreeniä. Tänä aamuna pää yritti taas tulla kipeäksi, mutta nappasin pari buranaa ja olo helpotti. Mä en vihaa mitään niin paljoa kuin päänsärkyä. Mä oon kärsinyt näistä yläasteesta asti. Viime vuosina päänsäryt ovat helpottaneet, koska tajusin, että treenaaminen vähentää niitä, samoin venyttely. Heti viikon treenitauko ja ajomatkat laukaisivat migreenin. Onneksi tänään olo on parempi.

Olin ihan intopiukeana taas salilla, vaikka pikkuisen kyrpii se, että muutamissa liikkeissä piti ottaa normaalia pienemmät painot. Näin äkkiä se kunto laskee. Otin varalta spinningissäkin hieman kevyemmin, koska olen vieläkin vähän tukkoinen.

Olen löysistynyt ihan hirveästi ja painoa oli tullut lisää vähän yli kaksi kiloa viikon aikana. Järkyttävää, mutta kyllä mä mässäilinkin. Ei ollut yllätys. Miten ihmeessä pääsen taas ruotuun? Hiilarinhimo on valtaisa! Pakko tsempata. Peilikuva ainakin motivoi. Vois ottaa parin viikon kiristelyjakson ja sitten mittauttaa rasvaprosentin, vähän kuin palkinnoksi.

Oon miettinyt, että mitä mä ostaisin synttärilahjarahoilla. Isäkin laittoi mulle rahaa... Klossikengät vois olla ihanat, tai kosmetologikäynti, hiusten leikkaus ja väri... Jotain kivaa itselleni ehdottomasti.

Oli muuten ihana tulla taas kotiin. Mieskin tuntuu taas entistä mukavammalta. :)

Kohta lähdemme syömään mun sisarusten kanssa. Kivaa!

Tällaisen sekalaisen postauksen tarjoili endorfiinihumalainen Ele. Lisään myöhemmin treenitiedot numeroina.


Niin, ja hyvää ystävänpäivää kaikille teille lukijoille! Kaksi on tunnustanut lukevansa. Onko teitä muita?

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Jos sulla ei vielä klosseja ole niin ehdottomasti suosittelen että käytät rahat sellaisiin, on meinaan aika erilaista polkea niillä :)

Ele kirjoitti...

Sun kannustamana mä sitten ostin ne klossikengät! :) Jee. Tänään aion mennä testaamaan niitä.

Annika kirjoitti...

Onnea uusille kengille! Sä oot uskomaton! tunnustat kaiken, oot rehellinen itsellesi, ja musta myös armollinen, loppujen lopuksi.

Susta uhkuu jotenkin sellanen harmonia. Sä osaat myöntää et nyt meni näin -ja ladot liudan hairahduksia tänne meidän tiedoksi- mutta sitten osaat myös sanoa että tää oli hyvä treeni. Tänään mä olin hyvä!

Related Posts with Thumbnails