5.2.2010

Oulussa

Tervehdys Oulusta! Keskiviikko oli yhtä tohinaa. Säädin kaikenlaisia asioita, jotka piti välttämättä tehdä tämän viikon kuluessa. Iltapäivällä pakkasin laukut, hain tytöt päiväkodista, söimme ja pakkauduimme autoon. Kuuden aikaan auto starttasi pihasta. Mies jäi kotiin tekemään töitä. Ihanaa, kun nyt ennen töiden alkua on mahdollisuus viettää vähän lomaa murujen kanssa. Matka meni ihan älyttömän hyvin. Olen ihan ällistynyt. Voiko meidän lapset olla jo noin isoja, ettei mun tarvinnut kertaakaan edes hermostua koko matkan aikana? Pysähdyimme kerran vessaan Heinolassa, sen jälkeen vain tankille noin puolessa välissä matkaa. Mä olin tehnyt ison kasan eväsleipiä ja ottanut hedelmiä mukaan, joita sitten tarjoilin takapenkin matkustajille. Itse join matkalla kaksi elämäni ensimmäistä MadCrocia, että pysyisin hereillä koko matkan. Matkaan meni 7,5 tuntia. Täällä sitä nyt Oulussa pällistellään ja tietysti mulle tuli flunssa, kun tänne pääsin. Höh.


Eilen uhmasin orastavaa kurkkukipua käymällä tässä lähisalilla. Soitin ja kinusin ilmaisen tutustumiskäynnin. Salikäynti oli vähintäänkin kokemus. Olen aina käynyt vähän isommilla saleilla ja tuo sali oli tyyliin meidän kodin kokoinen. Very Happy Ahdas, kotikutoinen, mutta kodikkaan tuntoinen. Tein perinteisen salitreenin lämmittelyineen. Mulla oli salikaverina mun ihana nuoruusajan ystävä ja ystävä edelleen... Oli kiva nähdä häntä ja jauhaa samalla scheigeliä treenauksen lomassa. Meni kyllä treenipasmat ihan sekaisin. Tein liikkeitä ihan jotenkin sekalaisessa järjestyksessä ja ajatus ei pysynyt treenissä, mutta eipä se mitään. Harvoin sitä pääsee ystävän kanssa treenaamaan.

Illalla treenin jälkeen mulle tuli vähän heikompi olo. Tuntui siltä, että kuume olisi nousussa, nenä alkoi vuotamaan ja tuli paha olo. Tänään on ollut eilisiltaiseen nähden parempi olo, mutta normaalia heikompi. Saa nähdä mihin tämä kehittyy. En haluaisi nyt sairastaa, koska haluaisin kyläillä kavereiden ja isän luona.

Salitreeni
Kesto: 1:20
Kcal: 505
Keskisyke: 122
Maksimisyke: 163

Tänään on ollut ohjelmassa pihan kolaamista ja takkapuiden sahaamista. Täälläkin on nimittäin paljon lunta, vaikkei millään niin paljon kuin Espoossa. Täällä on tullut syötyä taas vähän mitä sattuu. Syön sitä mitä on tarjolla. Nyt keitän teetä ja menen lepäilemään. Toivottavasti olo paranee. Äiti nimittäin haluaa mun kanssa hiihtämään ja lapset haluaa pulkkamäkeen...

Äiti sahaa. Keskimmäinen oli todennut ylpeänä mummalle, että: "me ollaan sahaajatyttöjä".

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails