24.2.2010

Treeniä ja tenttiinlukua

Eilen aamulla treenailin pari tuntia. Aamutreenit ovat aika nautinnollisia. Ihanaa harvinaista herkkua, joka sitten loppuukin ensi viikolla. Kääks. Maanantaina alkaa työt uudessa paikassa.

Tänään hengaan kotona villasukkajalkana. Jäin kotiin pyykkäilemään ja ajatuksena oli tehdä etätehtävää, mutta en sitten jaksanutkaan. Eilen työstin sen ajatuksissa niin pitkälle, että sen kun vain kirjoittaa, niin nopeasti tulee valmista (paitsi liitteiden kirjaaminen, huoh).

Huomenna suuntaan taas koulun kirjastoon lukemaan ja käyn ehkä aamulla taas salilla. Huomenna olisi jalkatreenin vuoro. Pohkeet on pakko jättää tekemättä, koska sunnuntain pohjetreeni tuntuu vieläkin aikamoisena poltteena. Sen siitä saa kun ottaa pohjeliikkeen ohjelmaan. En ole koskaan aiemmin treenannut pohkeita erikseen.

Kohta laitan kämpän järjestykseen, puen verkkarit jalkaan, käyn pikku kävelyllä ja haen samalla lapset. Tänään on aurinkoisesta ilmasta huolimatta vähän alakuloinen olo. Nihkeetä.

23.2.2010
Crosstrainer
Kesto: 0:20 min
Kcal: 146 kcal
Keskisyke: 131
Maksimisyke: 151

Spinning
Kesto: 0:51 min
Kcal: 458 kcal
Keskisyke: 148
Maksimisyke: 173

Core
Kesto: 0:17 min
Kcal: 93 kcal
Keskisyke: 112
Maksimisyke: 129

Kuntosaliharjoitus, käsitreeni
Kesto: 0:34 min
Kcal: 221
Keskisyke: 124
Maksimisyke: 145

Alataljasoutu 3 x 12 x 35.00 kg, 30.00 kg, 30.00 kg
Selänojennus 3 x 15 x 5.00 kg
Ranskalainen punnerrus maaten käsipainoilla 3 x 15 x 5.00 kg/käsi
Hauiskääntö käsipainoilla 3 x 15 x 6.00 kg
Penkkipunnerrus käsipainoilla 3 x 15 x 8.50 kg ja seuraavat kaksi 7.5 kg
Vipunosto sivuille käsipainoilla 3 x 15 x 5.00 kg
Vipunosto eteen käsipainoilla 3 x 15 x 4.00 kg, 3.00 kg, 3.00 kg
Pystypunnerrus käsipainoilla 3 x 15 x 5.00 kg
Sivutaivutus käsipainolla 3 x 15 x 12.00 kg


Yhteensä 2 t 2 min - Pituus 0 km - Kcal poltettu 918

Juoksulenkit voi jättää haaveeksi ennen kuin nämä nietokset ovat vähän matalampia. Katsokaa nyt itse.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails