14.3.2010

Kaksi kärpästä

Viikonloppu on mennyt enemmän ja vähemmän herkutellessa, mutta kyllä mä urheilinkin tänään. Juoksin salille, kävin spinnaamassa + tein selät ja vatsat salilla ja juoksin kotiin. Tähän meni reilut kaksi tuntia. Kätevää juosta matkat, kun tulee lyötyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Mä edelleen mietin urheilujen aikatauluttamista tähän uuteen arkeen. Pimahdan, jos ensi viikollakin pääsen ekan kerran urheilemaan vasta viikonloppuna. Saatan samalla joutua hyvästelemään pitkät parin kolmen tunnin treenisessiot.

14.3.2010
Juoksu 5.33 km
Kesto: 0:27 min
Vauhti: 11.84 km/t
Kcal: 284
Keskisyke: : 162
Maksimisyke: 177

Spinning + selät ja vatsat
Kesto: 1:08
Kcal: 648 kcal
Keskisyke: 153
Maksimisyke: 179

Juoksu 5.33 km
Kesto: 0:33 min
Vauhti: 9.69 km/t
Kcal: 330 kcal
Keskisyke: 158
Maksimisyke: 168

Yhteensä 2 t 8 min - Pituus 10.66 km - Kcal poltettu 1262

Oon tässä miettinyt, että minkäköhän takia mä kirjoitan tätä blogia. Mä vaan urheilen, koska tykkään siitä. Aluperin aloin liikkua sen takia, että urheilu oli mulle omaa aikaa. Nykyään mä oon vaan koukussa. Mulla ei ole erityisemmin mitään tavoitteita. Haluan voida hyvin ja olla hyväkuntoinen. Bonuksena itsetunto kohenee, kun kroppa näyttää urheilulliselta. Onko tätä yhtä tyhmää lukea, kuin tällä hetkellä tämän kirjoittaminen tuntuu? Keksikää mulle tavoite? Heh.

5 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Mäkin toivon pääseväni joskus koukkuun, joten mielenkiinnolla tätä luen!

Emppu kirjoitti...

Mä luen kans, joten jatka jatka!!! :)

Ele kirjoitti...

nazzy, no kiva kuulla, että luet.
Ja Emppu. :) Kaksi hyvää syytä jatkaa höpöttämistä.

Tuuli kirjoitti...

Mä löysin tämän sun blogisi itseasiassa vasta eilen, mutta tämä meni heti blogisuosikkeihini :)!! Mä toivon myös saavani lukea jatkossa sun blogiasi! Tänään olisi tarkoituksena kahlata koko blogisi loppuun saakka =)!

/Tuuli

Ele kirjoitti...

Tuuli, kiitos! Tulipa hyvä mieli! Täytynee jatkaa hajanaisia rustailuja. :)

Related Posts with Thumbnails