11.4.2010

61,5 kg

Aamun puntarilukemat on kyllä tehokasta shokkihoitoa. Mä en kestä! En ole koskaan normaalitilassa painanut näin paljon. Tämä päivä on tietysti paras mahdollinen lähteä kylpylään heilumaan bikineissä. Bad Grin Ehkä mamat ymmärtää, tai just ei ymmärrä tätä mun säälittävää kitinää. Mä oon ollut aina tosi tarkka syömisistäni ja kropastani ja nyt tuntuu, että ote on kadonnut. Nykyisellä treenityylillä on oikeasti vähän tyhmääkin tuijottaa puntariin, koska välillä rankan treenin jälkeisenä päivänä puntarilukemat saattaa olla kilonkin enemmän kuin edellisenä, vaikka olisi syönyt oikein. Lihakset keräävät nestettä. Mä otan painon aina aamulla samoissa olosuhteissa, eli lukema on vertailukelpoinen. Mutta puntarilukemista huolimatta vaatteetkin kertovat samaa asiaa + peili, mutta peili kertoo myös sen, että lihaksia on paljon enemmän kuin ennen, joten edelleen tämä mun säälittävä vartalokriiseily jatkuu. Miksi ei vain voi hyväksyä ja olla tyytyväinen? Miksi haluan olla kapeampi, vaikka moni on sanonut, että näytän paremmalta tässä koossa? Ja miksi haluan kapeat reidet, vaikka tykkään lihaksista ja lihaksikkaat reidet eivät ole kapeat. En ymmärrä mun logiikkaa. Rolling Eyes Nainen!

Eilen kävin omien tyttöjen kanssa uimahallissa. Oli pikkuisen haastavaa olla siellä kolmen uimataidottoman kanssa, mutta hyvin me klaarattin. Kaksi vanhempaa oivalsivat jo vähän, miten se uiminen tapahtuu ja uskaltautuivat sukeltamaan. Kesään mennessä varmaan osaa jo osaa uida. :)

No nyt juon litran vettä ja vähän vihreää teetä ja toivon, että turvotus laskee vähän ennen kylpylään menoa. Pieni juoksulenkki vois olla aika ihana, mutten tiedä miten mies siihen suhtautuisi. Sehän tarkottaisi sitten sitä, että mä oon koko päivän poissa. Ihana auringonpaistekin! Ihana kevät!

Kiitos ja anteeksi. Anxious

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten pitkä sä olet?

Ele kirjoitti...

Mä olen 171 cm pitkä.

Pirita kirjoitti...

Pus mus <3 Ihana logi. Ja törkeet lihakset sulla, huih! Tap tap!

Emppu kirjoitti...

Kiitti eilisestä superseurasta! Sinä ja sun turvotukset :P Näytän sulle kyllä kieltä! Näytät ihan törkeen hyvältä, niih!!

Ele kirjoitti...

Pirita, pusmus itelles. <3 No huh, kiitos! :) Ei ne niin törrkeet oo. Kuvat imartelee.

Emppu, pus. Kiitos! <3

Related Posts with Thumbnails