5.4.2010

Karhunpoika sairastaa

Meidän pääsiäinen on mennyt pitkälti sisällä. Kuopus on ollut kovassa kuumeessa eikä olla päästy mihinkään, eikä olla uskallettu kauheasti pyytää vieraitakaan. Tänään pitäisi käyttää tyttöä lääkärissä, koska huominen pitää viettää kotona ja muutenkin neljäs päivä melkein neljänkympin kuumeessa on jokseenkin pelottavaa. Viime yönä istuin tytön sängyn laidalla ja ihmettelin, kun hän ei halunnut tulla syliin, ei viereen, ei juoda, ei syödä ja huitoi houreisen näköisenä ilmaa. :( Onneksi kuumetta alentavan lääkkeen jälkeen hän alkoi taas muistuttamaan itseään.
Lauantaina tein pikapyrähdyksen salille (spinning + core). Tuli jännä olo, kun kävelin salin läpi pukkariin. Sellainen lämmin tulvahdus. Tää on mun paikka! Melkein noloa taas tunnustaa, mutta se paikka on mulle toinen koti. Kiukustutti, kun en ole päässyt pitkään aikaan kunnolla treenaamaan. Kotiin tultua otin asian miehen kanssa puheeksi. En vaan halua, että mun rakkain harrastus jää ja minusta tulee kiukkuinen ämmä sen takia. Sovittiin sitten, että otetaan taas viikko-ohjelmaan vakioillat, jolloin saa harrastaa ja viikonloput pyhitetään perhe-elämälle. Mä oon vaan niin paljon parempi tyyppi, jos saan urheilla.
Eilen kävin juoksemassa 45 min. Juoksin Otaniemen rannassa lumihangessa. Todella älykästä. Nilkat pyöri ympyrää ja jalat suti, mutta olipahan kauniit maisemat. Tänään mun tekis mieli mennä tuohon viereiseen uimahalliin kokeilemaan osaanko mä vielä uida matkaa, mutta sitä ennen kuopusta pitäis käyttää siellä lääkärissä, laittaa ruokaa...

Niin, ja kai mun täytyy taas tunnustaa, että olen ollut kunnon syöttöporsas. Herkkuja on mennyt ihan järkyttävät määrät. Olen vihainen itselleni. Sovittiin tästäkin asiasta miehen kanssa, että nyt saa riittää. Kuukausi ilman karkkia, suklaata ja alkoholia. Leivonnaisista ja jäätelöistä ei puhuttu mitään. WhistleNyt sinne ruoanlaittoon. Palataan taas, toivottavasti hyvin pian aktiivisimmissa merkeissä.

La 3.4.2010
Spinning
Kesto: 0:53
Kcal: 496
Keskisyke: 151
Maksimisyke: 179

Core
Kesto: 0:11
Kcal: 59
Keskisyke: 109
Maksimisyke: 125

Su 4.4.2010
7,32 km juoksu
Kesto: 0:47
Km-aika: 0:06:28
Kcal: 370
Keskisyke: 137
Maksimisyke: 152

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails