17.4.2010

Lehtiä

Mua kiinnostais tilata joku hyvä kuntoilu-, terveys- tai hyvä olo -aiheinen lehti, mutta en oikein tiedä mitkä on hyviä. Onko teillä vinkkejä? Voisin ruveta ostelemaan irtonumeroita ja päättää sen perusteella, mutta ajattelin, että olisi myös kätevää kysellä muiden mielipiteitä. Pääsisin tällä tyylillä vähän helpommalla.
Sain tutustua Body-lehteen Metallisydän-blogin kautta, kun voitin lukijakilpailun. Tänks Jari! Lehti on kyllä mielenkiintoinen ja luin sen kannesta kanteen. Tuo lehti on mulle ehkä liian kehonrakennuspainotteinen. Olen enemmän kiinnostunut ruokajutuista ja erilaisten ruokavalioiden vaikutuksista treeniin, oloon ja tuloksiin, ihan perus kuntosalitreenaajan niksejä (joita kyllä tuossa Body-lehdessä oli), juoksu kiinnostaa, kestävyystreeni jne. Ei taida olla tuollaista lehteä?

Olisko teillä vinkkejä tai suosituksia? Mikä on huono lehti, mikä hyvä?

4 kommenttia:

Elizabeth kirjoitti...

Pari lehteä mitkä oon havainnut hyviksi on Juoksija ja Kunto PLUS. Niistä ainakin oon itse saanut hurjasti inspiraatiota : --- )

Ele kirjoitti...

Elizabeth, Kiitos vinkeistä! Juoksija-lehti on mulle ennestään tuttu, mutta Kunto PLUSSAa en ole lukenut satunnaisia irtonumeroita lukuun ottamatta. Voisinkin taas ostaa irtonumeron kokeiluna. :)

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!

Jos tykkäät lukea myös englanniksi, niin suosittelisin Women's Health -lehteä. Hauskasti, pilkesilmäkulmassa kirjoitettuja artikkeleita, mutta myös paljon ihan "tieteellistäkin" tekstiä. Treeni- ja ruokavinkkejä yms. Itse ainakin pidän hurjasti. Itse asiassa ainoa, jota ostan aina kun ylimääräistä rahaa on. Ainakin Helsingin Stockmann myy noita :)

Ele kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos vinkistä! Olenkin joskus tutustunut ko. lehteen, mutta en ole pitkään aikaan käynyt lehtihyllyillä ihmettelemässä tarjontaa. Lehtien ostaminen on kuin herkuttelua. Ihanaa! :)

Related Posts with Thumbnails