20.4.2010

Päivän eväät 2/7

Tänään on ollut paska päivä. Mä menetän hermoni tähän flunssaan ja ylipitkään työmatkaan. Flunssa raastaa hermoja, kun henki ei kulje kunnolla. Mulla tuli tänään kiire bussiin ja juoksin työpaikalta bussipysäkille, matkaa on n. 500 m ja mä tein kuolemaa tuon juoksupyrähdyksen jälkeen. Niin, työmatka. Lähden töistä n. klo 16.15 ja olen kotona kuuden maissa (haen lapset). Kotiin tullessa olen ihan törkeän väsynyt ja nälkäinen, tytöt ovat tietysti ihan samoissa fiilingeissä. Mun pitäis varmaan ruveta pitämään laukussa jotain pieniä eväitä erityisesti tytöille, mutta myös itselleni, ettei ilta menisi niin kiukkuisesti. Huhheijaa. Mun piti tänään tehdä sämpylöitä, järjestellä koti ja viikata pyykit. Mitä sain tehtyä. Hmm. Laitettua ruoan tytöille, pestyä yhden koneellisen pyykkiä ja kylvetettyä lapset. Kaikki muu jäi tekemättä. Nyt vaaka-asentoon. Huomisen on oltava parempi päivä.

Klo 06.30
Kaksi jälkiuunipalan puolikasta
Oltermannia
Floraa
Maitokahvi

Klo 08
Vihreä tee
Pullo vettä

Klo 11.30
1 Lindströmin pihvi
1 tomaatti
Raejuustoa
Vettä

Klo 12.30
Iso kahvi
Vettä

Klo 14.00
Vihreä tee
Vettä

Klo 18.00
Myslipatukka

Klo 19.00
Banaani
Vähän jauhelihakeittoa (taas lasten jämiä)
2 jälkiuunileipää (meinaan aina puolikkaita)

Klo 21
Myslipatukka
Porkkana
Vettä

Olipa sekavat ja aika yksipuoliset syömiset. Milloin sais ryhdistäydyttyä? Tää väsymys on ihan sieltä ja poikittain.

P.S Odottelen yhtä kivaa juttua postista. Kerron teille siitä sitten lisää! :) Oon aika innoissani.

2 kommenttia:

Luolamies kirjoitti...

Katoin sinun syömisiä ja aika vähän kyllä syöt.

Ei paljonkaan ole proteiinia ja hyviä rasvoja ruokavaliossa? puhumattakaan hedelmistä ja vihanneksista :)

Ele kirjoitti...

Luolamies, kiitos kommentista ja hyvästä havainnosta! Olen ollutkin pettynyt viime päivien syömisiin. En ole jaksanut vääntää salaattia tai muutakaan kunnollista sapuskaa. Pitää parantaa, tiedän.

Related Posts with Thumbnails