22.4.2010

Treeniä ja eväät 4/7

Lähdin sitten puoliväkisin salia kohti. Kiskoin treenivaatteet päälle ja laahustin innottomana crosstrainerin suuntaan. Laitoin sentään tipunkeltaisen paidan päälle näyttääkseni teeskennellyn pirteältä. Kyllä se liikunta toimi taas niin kuin pitikin. Hyvä fiilis tuli sitä mukaa kun hikipisaroita rupesi putoilemaan. Jätin kirjan kaappiin. Mitä mä sillä? En mä jotenkin osaa kuvitella, että lukisin samaan aikaan, kuitenkaan. Kuuntelin musiikkia, siitä saa fiilistä ja tempon tekemiseen.

Crosstrainer
Kesto: 0:32
Kcal: 234
Keskisyke: 138
Maksimisyke: 153

Salitreeni
Kesto: 0:49
Kcal: 319
Keskisyke: 129
Maksimisyke: 162

Crosstrainer
Kesto: 0:16
Kcal: 119
Keskisyke: 140
Maksimisyke: 147


Ja sitten eväisiin.

Klo 06.30
Puolikas revitty leipä
Päällä margariinia ja edamia
Iso maitokahvi

Klo 08.00
Vihreä tee
Vettä

Klo 11.30
Kolme kauraleipää
Leipien päällä: pinaattia, rucolaa, punajuurisalaattia , kirsikkatomaattia, kurkkua, mozzarellaa, tillitonnikalaa kaikkea reilusti
Lasi appelsiinimehua
Pieni kahvi
Myslipatukka

Klo 14.00
Rasvaton rahka
Sokeroimatonta mansikkakeittoa
Iso kahvi

Klo 17.30
Myslipatukka

Klo 19.00
Kaksi kauraleipää
Margariinia ja Edamia päällä
Iso maitokahvi
Vettä

Klo 22.00
Porkkana
Rasvaton rahka
Mustikkakeittoa
Vettä

Tänäänkin söin aika huonosti. En syönyt edes yhtään lämmintä ruokaa. Tämä päivä oli pelkkää napostelua. Hyi mua!

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails