9.4.2010

Vihreä kuula

En eilenkään ehtinyt juosta salille. Tuntien pitäis alkaa kahdeksalta, jos aikoisin ehtiä juoksemalla salille. Töiden jälkeen olen kotona vähän ennen kuutta, sit pitää syödä jotain, ettei tule kiukku. Klo 18:45 tunneillekin tekee tiukkaa ehtiä. Tää nyt on tätä ennen kuin lapset saavat hoitopaikan uudelta asuinalueelta.

Eilen menin siis 18:45 alkaneeseen puolen tunnin spinniin ja sen jälkeen saman mittaiseen coreen. Harmittaa, kun Länsiväylässäkään ei mennyt tuohon aikaan pidempää spinningkiä. Spinning + core -setin jälkeen juoksin vielä juoksumatolla reilut puoli tuntia 10-11 km tunnissa -vauhdilla. Ehdin tunnille niukin naukin, kun yritin etsiä sykemittaria, jonka lapset olivat piilottaneet. Eli ei ole lukuja eiliseltä. Onneksi mittari kuitenkin löytyi lasten käsilaukusta.

Kotimatkalla poikkesin Prismaan ja ostin sieltä painavimman ja viimeisen kahvakuulan, jonka hyllystä löysin. Sekin oli vain 7,5-kiloinen. Eiköhän tuolla alkuun pääse. Varsinkin tempauksiin ja työntöihin tuo on ihan sopivan kokoinen, mutta jalkoihin ja heilautuksiin tuo on liian kevyt. No, investoin isompaan myöhemmin. Mulla on tässä myös taka-ajatuksia. Haluan saada miehen innostumaan muustakin kuin joukkueurheilusta. Ehkä jonakin päivänä saan miehen taivuteltua mulle treenikaveriksi. Joskus kauan sitten juostiin yhdessä ja juostiin ensimmäinen puolimaratonkin yhdessä, mutta tuon hetkellisen hairahduksen jälkeen mies on taas palannut tuttuun ja turvalliseen - tolppien väliin.

Olen tänään taas kotona tuon pikkuisen kanssa. Nyt hän on jo käytännössä terve, mutta silti vielä toipilas. Hän ei ole syönyt moneen päivään kunnolla ja silmät ovat edelleenkin turvonneet ja punaiset. Mulla on jotenkin tosi syyllinen olo tästä kotipäivästä, vaikka mulla olisi ollut vielä syyllisempi olo, jos olisin vienyt toipilaan koko pitkäksi päiväksi päiväkotiin. First things first, eiks vaa? Mutta kyllä mua hävetti soittaa esimiehelle aamulla.

Tänään olisikin sitten hyvää aikaa taas vähän siivoilla ja leipoa. Huomenna meille tulee vieraita! Sunnuntaillekin on luvassa kivaa tekemistä, mutta vähän haikeasta syystä. Ihana ystävä muuttaa kauas ison meren toiselle puolelle ja pidämme hänelle läksiäiset ensin kellumalla kylpylässä ja sen jälkeen hengaamalla parhaassa kälätysseurassa. Heartrob


Kerroinko mä jo, että mun iPodin piuha on hukassa? Ärrsyttää. Yritän tänään etsiä vielä viimeisetkin kolot. Sitten toinen juttu. Mä haluan uudet juoksulenkkarit, koska mun edellisissä on reikä. Todellinen syy on se, että mä vaan haluan mustat kengät. Sit mä haluaisin vielä raikkaan ja kirkkaan värisiä urheilutoppeja. Pinkki, turkoosi, vihreä... Haluaisin myös kukallisia hempeitä vaatteita - yhtäkkiä! Ja sit korkeita korkoja ja kaikkea muuta ihanaa. Nyt on kevät.... Very Happy

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails