16.5.2010

6. herkkulakkopäivä

Ja kelatkaa, että kaksi kokonaista kiloa on tippunut. On tämä aika järjetöntä, koska mulla ei ole ollut missään vaiheessa nälkä. Mä oon aika tyytyväinen ja ylpeä saavutuksestani! Eilen herkuttelin hedelmäsalaatilla, sillä muuten oikeasti lähtee makeanhimo. Oon vakuuttunut siitä, että jos syö tarpeeksi oikeaa ruokaa, makeanhimo pysyy poissa.

Eilen käräytin elämäni ensimmäistä kertaa nahkani. Olimme lasten kanssa piknikillä ja vahdin heitä vatsallani maaten ja selkähän siinä kärähti. Perjantaina juuri leijuin työkavereilleni, etten ole koskaan palanut. :D Onneksi nahka ei ole enää tänään punainen. Ei pidä aliarvioida suomen auringon tehoa. Pitää muistaa käyttää suojakertoimia. Lapset mä rasvasin kaksvitosella ympäriinsä, mutta itseäni en. Fiksua.

Taas tällainen pikapostaus. Voisin ottaa jossakin vaiheessa kunnon postausmaratonin ja kirjailla tuntemuksia pidemmältä ajalta ylös. Tänään olis tarkoitus taas liikuttaa ruhoa jollakin konstilla, saa nähdä missä vaiheessa ja miten, koska meille tulee kohta vieraita.

2 kommenttia:

Nemi kirjoitti...

Auringonoton lomasta tulin toivottamaan tsemppiä herkkulakkoon! Välillä pidän niitä itsekkin, mutta painoon en ole huomannnut vaikutusta, pöh!

Ele kirjoitti...

Nemi, tähän oli ihan unohtunut vastata. :) Kiitos tsempeistä. Hyvin se sujui, nyt jatkan vähän toisilla säännöillä.

Related Posts with Thumbnails