12.5.2010

Herkkulakko

Mä löin kahden siskoni kanssa vetoa, että olemme kaikki kolme pienimmän siskomme lakkiaisiin asti syömättä herkkuja. Herkkuihin laskemme karkit, leivonnaiset, jätskit, limut, roskaruoka... Ainoa sallittu herkku on lightlimut. Nyt on menossa kolmas päivä eikä mulla ole mitään vaikeuksia olla ilman. Viime viikolla olin myös vähemmillä herkuilla, ainoastaan viikonloppuna söin äitienpäiväkakkua ja perjantaina lipitin siideriä. Se, joka sortuu, joutuu maksamaan kahdelle muulle 50 euroa, eikä saa maksamallakaan itseään pois vedosta, eli loppuun asti on pakko vetää. Mietittiin alustavasti, että lakkiaisten jälkeen korotetaan panoksia ja jatketaan x aikaan asti. :) Meillä on minusta seuraavaksi nuoremman siskon kanssa sama painotavoite ja urheilemme molemmat määrällisesti yhtä paljon. Sisko harrastaa vain enimmäkseen aerobista ja mä teen puolet aerobista ja puolet lihaskuntoa. Me painetaan siskon kanssa tällä hetkellä suurinpiirtein saman verran ja meillä on hyvin samankaltaiset ruokatottumukset, joten jännäksi käy minkälaisia tuloksia tällä saa aikaan.

Nämä on nyt kielletty, nyyh.



No ei oikeasti. Ei edes tee mieli nyt kun olen syönyt riittävästi oikeaa ruokaa ja oikeaan aikaan. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo, että olen vihdoinkin pääsemässä kohti sitä järkevää ruokavalioa, joka tuo hyvän olon ja mielen. Se on mahtava asia!

Huomenna menen auttamaan isosiskoa muutossa ja illalla jotain urheilullista. Solariumissakin haluaisin käydä, vaikka se on hyi hyi epäterveellistä, mutta mä haluan saada mun ihon parempaan kuosiin ja siihen auttaa solariumin kuivatus.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails