27.6.2010

Juhannus

Näköjään kukaan ei uskalla (ainakaan vielä) sanoa mitään tuohon edelliseen postaukseen. Sanokaa jotain edes mun mieliksi. :D

Meidän juhannus on ollut varsin leppoisa ja ruokapainotteinen. Olen tässä viime päivät pyöriskellyt kolmekirjaimisen mielenhäiriön erilaisissa tiloissa. Tähän liittyy siivoushulluus, mielialan heittelyt, itkuherkkyys, syömishimo ja itseinho. Mä sit tykkään näistä mun varsin voimakkaista pms-oireista. Olen joskus lukenut ja selvittänyt, että tähänkin on keksitty helpottavia konsteja. Muistaakseni kahvin, punaisen lihan ja maitotuotteiden poisjättö auttaa. Mun ei ole tarvinnut vielä kokeilla näitä, koska olen saanut olla pari vuotta vapaana näistä kiusallisista häiriötiloista hormonikierukan ansiosta. Täytyisi varmaan taas ruveta selvittämään, koska mä en halua olla kahta viikkoa kuukaudesta ihan kilipää.

Tätä päivää lukuun ottamatta, en ole tehnyt koko juhannuksena mitään urheilullista. Ollaan rentoiltu ihan vain perheen kesken. On ollut ihanaa, kun saa ajan kanssa hengailla omien rakkaiden kanssa. En oo muuten edes meikannut torstain jälkeen.


Perjantaina pidettiin sadetta ja syötiin vohveleita.
Lauantaina hengattiin Tapiolan altailla.


Illalla letitin tytöille tällaiset letit.
Tämä päivä meni taas altailla. Väriäkin on saattanut hieman tarttua.
Tämän sivistyneemmissä vetimissä en ole hengannut. :) Pää taktisesti rajattu kuvan ulkopuolelle.


Tänään kävin treenaamassa Sellossa. Pyöräilin salille, spinnasin 55 min, tein yläkroppatreenin (33 min) ja pyöräilin kotiin. Nyt on hyvä mieli!

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Mä kommentoin nyt tähän ainakin kunnes keksin jotain tuohon edelliseen, nimittäin: Tosikiva tuo varvaskuva :) Käytätkö sä jotain hienompaa kameraa?

Ele kirjoitti...

Hanna: :) Kiitos! Mulla on käytössä Canon EOS 450D järjestelmäkamera. :)

Eve kirjoitti...

Sun ihanat valkoiset herkku-kynnet :D
Kiva juhannus teillä! Pusuja!

Related Posts with Thumbnails