30.6.2010

Diipadaapa

Mä oon eilisen jäljiltä ihan jumissa. Erityisesti pohkeet on tosi tiukkana ja reidet ja yläselkä, en kyllä ymmärrä miksi. Tänään töistä kotiin polkiessa meinas hapottaa ihan pienessäkin ylämäestä, joten jauhoin puolet matkasta puhelimessa siskon kanssa.

Tänään on ollut kyllä kiva päivä. Töissä oli työjonot tyhjillään, joten vietettiin lounastauko tai kahvitauko ulkona auringossa. Sitten iltapäivällä sain vahvistettuna sen tiedon, että minulla on nyt vakituinen työpaikka. Ihanaa!

Minä aamulla lähdössä pyöräilemään.

Työpäivän jälkeen fillaroin taas kotiin, ruokin lapset, kävin suihkussa, pikaimuroin ja sitten meille tuli mun ystävä kolmen lapsen kanssa koko illaksi kylään. Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa. Ystäväni on ihan viimeisillään raskaana. Vauva voi syntyä koska vain, tänäänkin supisteli jo ihan lupaavasti. Iih. Mulla on ollut pientä vauvakuumetta ilmassa, mutta en anna sen vyöryä päälle. Nyt ei ole sen aika (jos on enää ollenkaan).

Mulla on nyt tämän urheilun ja oman hyvinvoinnin suhteen pieni kyllästyminen menossa. Tarvitsisin jonkun kunnon haasteen tai tavoitteen, jota kohti mennä. Tänäänkin söin hirveän paljon suklaajätskiä, koska mua vain huvitti. Tosi loogista kaiken tämän ruokavaliokouhkaamisen jälkeen. Joo ei oo morkkis, ei. Eipä.

Ehdottakaa mulle jotain haastetta tai tavoitetta? Ei mitään älyttömyyksiä kuitenkaan. :D Espoon rantamaratonin puolikas voisi olla yksi ihan kiva tavoite. Mutta mikä muu? Joku pidempiaikainen?

Tällaiset niistä kynsistä tuli. (Onpa huonoja ja epätarkkoja kuvia.)

Nyt voisin mennä nukkumaan, että jaksan herätä aamulla kuudelta. Aion mennä seiskaksi töihin.

5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Vähänks sul on hieno kello! Mistä tollasia saa? :)

nazzy kirjoitti...

Sä voisit kouluttaa mustakin himourheilijan. :D

Ja onnea vakipaikasta!

Ele kirjoitti...

Hanna: Kiitos! Mä en tiedä mistä noita nykyään saa, ku se paikka, josta mä oon tuon hommannut, on lopettanut. Tuo on Lambretta-merkkinen kello.

nazzy: Tekisin sen vielä mielelläni, mutta miten? Jos asut lähellä, voin ruveta pyytämään sua mukaan treeneihin. :)

Eve kirjoitti...

Aaaa, ihana kello! Ja kauniit kynnet! Haasteita mä oon ihan surkea ehdottamaan... sentään aloitin herkkulakon, sokerikoukusta pyristelemiseksi! :)

Ele kirjoitti...

Eve: Mäkin voisin aloittaa sympatiaherkkulakon. Mulla on nimittäin taas nuo sokeri-hiilarimössöt maistunut ihan kivasti. :P

Related Posts with Thumbnails