8.6.2010

Mä oon...

työmatkapyöräilijä! Jiihaa! :) Niin ihanaa pyöräillä aamulla silmät sikkuralla täysiä ihanissa maisemissa reidet hapoille. Pyöräilyn päätteeksi mennä työpaikan suihkuun laittautua pikaisesti ja mennä omalle työpisteelle aamupalalle. Aika herkkua! Ja sit illalla vielä sama toiseen suuntaan uudestaan. On niin paljon pirteempi ja iloisempi olo. Suosittelen.
Mun työmatka on noin 8 kilometriä ja tsygäilin sen vähän yli 20 minuuttiin. Aijai, miten ihanaa!

Aamupyöräilyn lukemat, iltapäivällä en jaksanut kostuttaa sykevyötä ja se ei ruvennut mittaamaan sykettä.

Laji: 8,01 km pyöräily
Kesto: 0:24 min
Kcal: 187
Keskisyke: 142
Maksimisyke: 159

2 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Mä pyöräilin yhden kesän Otaniemestä Lintsille ja takas, toimi! Nyt tuleva työmatka on reilu 7 km, sen ajattelin kevvästä syksyyn polkea. :)

Ele kirjoitti...

nazzy: Tuo 8 km matka on just passeli ja siitä saa niin ihanan alun ja lopun työpäivään. <3 Mäkin ajattelin polkea mahdollisimman pitkälle syksyyn, ellen peräti talveen. Pitäisi vaan satsata tuulipukuun ja kypärään. Noloa myöntää, mut mulla ei ole vielä pyöräilykypärää.

Related Posts with Thumbnails