4.6.2010

Oulusta morjens!

Täällä mä nyt olen äidin ikiomana kotiorjana. :D Aikamoista puurtamista on ollut. Joka päivä ollaan paiskittu hommia aamusta puoleenyöhön. Ei ole paljoa lenkille tästä irronnut, eikä paljoa näillä penikoilla muutenkaan. Harmittelen sitä, ettei täällä ole Elixiaa. Olis niin huippua käydä salilla, mutta muiden salien kertakäynnit maksaa 20 €/kerta, mikä on mun mielestä suolaistakin suolaisempi hinta. Ihan järjetön. On tässä kyllä tullut puuhasteltua yhtä sun toista, tänään muun muassa siivosin kaikki 250 neliöä tästä talosta kiiltäväksi. Siivoamalla ei saa endorfiiniannosta eikä sitä kaikkensa antanutta fiilistä. Mä taidan huomenna käydä juoksemassa ihan vain tyhmyyttäni. En mä voi liikkumattakaan olla. En vaan voi. Olo on tosi turpea ja aineenvaihdunta on pysähtynyt.

Matka meni muuten mielettömän hyvin. Se kesti vähän reilut kahdeksan tuntia pysähdyksineen. On mulla vaan ihanat ja isot tytöt, kun heidän kanssaan pystyy jo matkustamaan. Mun oman mussukat.
Ja tässä pikkuisen tärähtänyt kuski.

Lauantaina loppuu herkkulakko enkä enää tiedä haluanko edes lopettaa sitä, koska tämä on tehnyt mulle niin hyvää, vaikka ei tämäkään tie mua autuuteen vie. Nimittäin mun vatsa on silti välillä pulputellut ja olen yrittänyt jäljittää syyllisiä. Veikkailen leipää, sipulia, kaalta (kaikkia niitä)... Mä en inhoa mitään niin paljon kuin turvonnutta ja kipeää vatsaa, joten uuden ruokavalion opetteleminen on edessä.

Herkuista kieltäytyminen on ollut viime päivinä jopa helppoa! Muut ovat syöneet vieressä jätskiä ja karkkia ja mä oon sanonut "ei kiitos" ja syönyt joko leipää tai hedelmää tai vain juonut vettä. Oon saattanut haistella karkkipussia ja tyytynyt siihen. Ei se karkki nyt mitään ihmeellistä ja maata mullistavaa ole. Sen sijaan rapeaksi paahdettu ruisleipä, jonka päällä on keko tonnikalaa ja guacamolea on tosi herkkua!
Lapsuudenkoti heijastuksena naapurin auton ikkunassa

Nyt pitää mennä nukkumaan. Aamulla alkaa leipomismaratoni ylioppilasjuhlia varten.

2 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Ihana tuo vika kuva, aivan loistava kuvasilmä!

Ele kirjoitti...

nazzy, Kiitos! :)

Related Posts with Thumbnails