15.7.2010

Nyt mulla on kypärä!

Sain eilen vihdoinkin ostettua kokeiluun tällaisen pussin (10 euroa), jossa on gojimarjoja, cacaonibsejä, inkamarjoja ja mulperin marjoja. Nämä tulevat lähiaikoina nettiin myyntiin. Alustavan tiedon mukaan elokuussa, mut mä ilmoittelen sitten, kun ne ovat myynnissä.

Söin näitä tänään aamupalaksi. Otin pussista kourallisen ja laitoin maustamattoman jogurtin sekaan. Nam! Maistuu alkuun vähän erikoiselta ja ehkä hieman kitkerältä, mutta samaan aikaan makealta. Tosi hyvää. Oon jo kauan aikonut tehdä ostosretken Ruohonjuureen ostamaan just näitä juttuja (mulla on termit ja eväät vielä ihan hukassa), mut en oo saanut aikaiseksi. Mut kyllä mä vielä sinne Ruohonjuureenkin vääntäydyn.


Mun kampaaja-aika tosiaan peruuntui aika hyvästä syystä. Meidän tytöt saivat minipienen serkkutytön. Painoa on vähän yli kolme kiloa ja pituutta 46,5 cm! Ihanaa! Toivottavasti pääsemme pian ihastelemaan uunituoretta kääröä.
Tänään töissä näin. En muuten tiedä, miksi näitä asukuvia laitan, mutta laitanpa silti. Mä tykkään hömppäjutuista!

Kun en kerran päässyt kampaajalle, niin suuntasin salille. Ajattelin, että pieni kevyt urheilu voisi auttaa niskajumiin. No pieni kevyt oli sitten superrankka spinning, mutta eihän spinningissä tarvitse käyttää käsiä. Very Happy Spinningin jälkeen tein vielä pikaisesti vatsat ja selät ja kepillä verryttelin niskoja. Kotiin tullessa niskat tuntuivat hetken paremmilta, mutta heti kun lihakset jäähtyivät, olo on taas aika kökkö. Varasin huomiseksi ajan työterveyslääkärille. Ihan varalta. Jos lääkäri keksis vaikka jonkun kikkakolmosen tähän.

Ennen salia kävin vähän shoppailemassa. Ostin itselleni vihdoinkin pyöräilykypärän. Nyt voi äitikin Oulussa hengitellä rauhassa ja enää ei tarvitse hävetä. Nimittäin täällä on reippaasti vähemmistöä kypärättömät päät. Vastuutonta! Soo soo! Niin ja ostin mä yhden t-paidan, flipflopit ja repun. Mun edellinen reppu (joka näkyy ylemmässä kuvassa) on ihan ratkeamispisteessä, tai itseasiassa on jo ratkennut.
Nyt mä oon taas jälleen ihanasti endorfiinipöllyissä ja elämä näyttää vähintäänkin vaaleanpunaiselta. Nyt vihdoinkin suihkuun ja anelemaan mieheltä hierontapalveluita.

Pyöräily
  • Matka: 8.0 km
  • Kesto: 22 min 58 s
  • Syke: keski - 138 bpm, max - 155 bpm
  • Kalorit: 166 kcal
Pyöräily - Hengailuvauhtia Selloon aleostoksille.
  • Matka: 4.0 km
Spinning - Piti mennä verryttelemään jumittuneita niskoja, mutta löysin itseni spinningauditoriosta. Oli kivaa! Eihän sitä käsillä poljeta. :P Oli ihanan rankkaa!
  • Kesto: 58 min
  • Syke: keski - 146 bpm, max - 169 bpm
  • Kalorit: 471 kcal
Voimaharjoitus - Vatsat, selät ja niskojen verryttelyä.
  • Kesto: 11 min
  • Syke: keski - 124 bpm, max - 142 bpm
  • Kalorit: 67 kcal
Pyöräily - Neitsytpyöräily uuden kypärän kanssa. Kyllä nyt kelpa, kun on mattamustaa päässä.
  • Matka: 6.0 km
  • Kesto: 19 min
  • Syke: keski - 133 bpm, max - 154 bpm
  • Kalorit: 136 kcal

4 kommenttia:

Nemi kirjoitti...

Onnea uudesta kypärästä! Mistä ostit? Suutarin lapsella ei ole kenkiä, minultakin puuttuu kypärä vaikka hankintalistalla se on ollut todella kauan...
Sulla on ihan sama (naisen?) logiikka, kun mulla; "No pieni kevyt oli sitten superrankka spinning, mutta eihän spinningissä tarvitse käyttää käsiä" :D
Toivottasti niskajumi helpottaa pian!

ps. tykkään asukuvista ja sun tyylistä!

Ele kirjoitti...

Nemi: Kypärä löytyi Stadiumista ja irtosi 25 eurolla. Naisen logiikka on just hyvä logiikka. :D Kiva kuulla, että tykkäät asukuvista! :) Niskajumi on hieman parempana, mutta kyllä pään kääntämiseen tarvitaan vielä koko kroppaa. :D Mukavaa viikonloppua sulle!

Eve kirjoitti...

Mä tykkään asukuvista myös!! Joten jatka laittamista vaan! :)

Ele kirjoitti...

Eve: Joo, kai mä jatkan näiden mun turhuusjuttujen postailua aina kun siltä tuntuu. :)

Related Posts with Thumbnails