7.7.2010

Tehotreeni

Tämä viikko on ollut ihan jees. Oon ollut taas vähän tavallista väsyneempi, mutta ehkä näillä helteillä on osuutta asiaan ja toisaalta olotilaan voi vaikuttaa myös parin viikon takainen verenluovutus. Mietinkin, että jos tämä väsymys ei lopu, käyn työterveyslääkärissä mittauttamassa hemoglobiinin.

Viime päivinä on ollut aivan ihania pyöräilykelejä. Eilen töistä lähtiessä ilma oli tosi lämmin ja painostava. Toivoin ukkoskuuroa, mutta sain pienen ja raikkaan sateen. Että mä vieläkin tykkään tuosta pyöräilystä!

Eilen olisi ollut mun treenipäivä, mutta oli niin vetämätön olo, etten jaksanut vääntäytyä salille. Sain kuitenkin jättimäiset pyykkivuoret siirrettyä viikattuina kaappeihin. Saavutus!

Tänään menin seiskaksi töihin ja pääsin lähtemään kolmelta. Menin kaupan kautta salille ja tein pikaisen tehotreenin. En palautellut ollenkaan vaan tein kahta liikettä vuoronperään esim. hauiksia ja ojentajia vuorotellen jne. Olikin viikko taukoa salitreenistä ja tuo teki hyvää. Painot liikkui sujuvasti. En ole pyöräilyn aloittamisen jälkeen juurikaan treenannut reisiä ja maitohappopyöräilystä huolimatta reidet on tainneet vähän pienentyä. Pohkeita olen ruvennut treenaamaan erikseen.

Onpa mulla puisevaa läppää. Parempi mennä nukkumaan. Aion huomennakin mennä seitsemäksi töihin.

Salitreeni
Kesto: 0:48
Kcal: 251
Keskisyke: 116
Maksimisyke: 145


Salilla oli niin hiljaista, että napsaisin pari kuvaa itsestäni.

Ennen treeniä
Tämäkin ennen treeniä, mutta sentään treenivaatteissa.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails