26.7.2010

Yksinäinen treenaaja

Mä alan olla kyllästynyt treenaamaan yksin. Katson kadehtien niitä, joilla on kaveri salilla mukana tsemppaamassa ja kertomassa vinkkejä. Mun tekis välillä mennä kysymään joltain random-treenaajalta vinkkejä. Joskus olen joltakin jotain kysynytkin, mutta ei sitä kovin herkästi viitsi mennä häiritsemään toisen treeniä. Eilenkin jyystin taas yksinäni samoja ratoja. Ei olis ketään Elixialaista pääkaupunkiseudulta, kenestä saisin treeniseuraa?

Eilisen treenit

Pyöräily
Matka: 6.0 km
Kesto: 12 min 48 s
Syke: keski - 145 bpm, max - 160 bpm
Kalorit: 101 kcal

Spinning
Kesto: 51 min
Syke: keski - 141 bpm, max - 170 bpm
Kalorit: 390 kcal

Venyttely
Kesto: 16 min

Selänojennus, penkkipunnerrus, vinot vatsat, suorat vatsat, kulmasoutu, vipunosto, hauikseet, ojentajat, kahvakuulalla swingejä.
Kesto: 38 min 50 s
Syke: keski - 122 bpm, max - 158 bpm
Kalorit: 225 kcal

Pyöräily
Matka: 6.0 km
Kesto: 17 min 9 s
Syke: keski - 132 bpm, max - 152 bpm
Kalorit: 116 kcal

Tänä aamuna mua laiskotti, jälleen. Heräsin tuntia myöhemmin kuin olin ajatellut ja ensimmäistä kertaa tänä kesänä mietin, että menisin töihin jotenkin muuten kuin pyöräilemällä. Ulkoa kuului hirveä ukkosen jyrinä ja sade kuulosti yltyvän. En kuitenkaan luovuttanut, vaan hyppäsin pyörän selkään. Oli kuitenkin ihan virkistävää ja mukavaa pyöräillä. Kotiinpaluumatka oli taas tosi hikinen, kun lämpöasteet oli päivän aikana kiivennyt taas tuttuihin hellelukemiin.

Kotipihassa näin tämän näyn:
Esikoiseni on vihdoinkin uskaltanut lähteä ajamaan pyörällä ilman apupyöriä. Minun oma pieni varovainen kohta koululainen kulta.

Ja viime viikonloppuna näin pienenpienet varpaat, jotka kuuluvat maailman suloisimmalle pikkutytölle.
Ihan vähän tuli vauvakuume. Ihan pikkiriikkisen.

Oon kirjoittanut tätä postausta pätkissä ehkä sen viisi tuntia. Tässä välissä olen laittanut iltaruoan, iltapalan, kylvettänyt lapset, laittanut pyykit kuivumaan ja uudet pyörimään, vaihtanut äidin kanssa kuulumisia puhelimitse, jutellut siskon kanssa kasvokkain ja nyt taas koneen ääressä. Nyt siirrynkin sohvalle ja siitä sujuvasti nukkumaan. Josko huomenna jaksaisin herätä ajoissa.

Ainiin. Tajusin tänään, että ensi viikon maanantaina lapset aloittavat uudessa päiväkodissa, mikä tarkoittaa viikon tutustumisjaksoa. Ei olla yhtään organisoitu tätä, mutta nopeasti sovimme, että mä venytän aamuja liukuman puitteissa ja otan ehkä miinustunteja ja mies hoitaa osan. Eiköhän se hyvin mene. On nuo ennenkin olleet päiväkodissa ja ovat muutenkin niin reippaita ja sosiaalisia typyköitä. Kolmen viikon päästä esikoinen tosiaan lähtee koulutielle. Nyyh. Ja vielä sekin, että mun kolmanneksi nuorin pikkusisko menee naimisiin. Heartrob Heartrob

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails