17.8.2010

Esikoiseni ensimmäinen koulupäivä

Tänään on se päivä, jolloin saatoin pikkuiseni kouluun. Onneksi olen tämän viikon lomalla, että saamme rauhassa sopeutua tähän muutokseen. Olin jotenkin lapsellisesti kuvitellut, että ehtisin tällä viikolla urheilla vaikka kuinka paljon, siivota ja kaikkea, mutta suurinosa ajasta menee ekaluokkalaisen opastamiseen ja muun ajan mä vaan löysäilen ja tekis mieli vain herkutella koko ajan.
Ekaluokkalainen taivaltaa koulua kohti.

Sain eilen uuden pyörän varastetun tilalle ja voi ei. Mä oon pettynyt. Ei se ole yhtään niin hyvä kuin se edellinen. Harmittaa, mutta kyllä kai mä tuollakin pääsen sujuvasti liikkumaan.

Viime viikko oli taas melkoista haipakkaa. Oli häihin valmistautumista ja sellaista. Taisin mä vähän treentakin, mutten jaksa kaivella niitä nyt tuolta HeiaHeiasta. Ehkä myöhemmin. Olen nyt niin sekaisin kaikista tunteista. En voi käsittää, että esikoiseni aloitti koulun. Sitten vielä viikonlopun häät pyörivät mielessä. Häät olivat aivan täydellisen ihanat! Ne vietettiin Oulun edustalla olevassa isossa saaressa, Hailuodossa, ja siellä ulkokirkossa. Istuimme viikonlopusta 18 tuntia autossa ja loput vietimme rakkaiden sukulaisten kanssa, joista kaksi ihanaa meni naimisiin. Hääparista en saa laittaa kuvia, mutta laitan muutaman tunnelmakuvan.

Hääpäivän aamu lauttarannassa. 28 astetta lämmintä ja pilvetön taivas. Täydellistä.

Meidän perhe odottamassa seuraavan lautan saapumista.
Juhlat vietettiin tällaisissa maisemissa.
Illalla pois lähtiessä.

Täydellisen päivän kruunasi täydellinen auringonlasku.

Nyt keitän kahvit ja kohta lähden hakemaan koululaisen koulusta ja viemään hänet iltapäiväkerhoon, josko sitten saisin riuhtaistua itseni salille tai lenkille.

2 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Ihania häätunnelmia! Hailuoto on kyllä varmasti aivan huippu paikka juhlia! :)
Esikoiselle onnea koulutielle!

Ele kirjoitti...

Eve: Hailuoto oli ihan täydellinen juhlapaikka ja muutenkin tunnelma oli niin kohdallaan! :)

Related Posts with Thumbnails