25.8.2010

Nyt sattui leukaan!

Aina sama virsi: ei meinaa aika riittää blogin kirjoitteluun. Mutta niin se vain on. Nyt on vain pakko tulla kertomaan yksi surkuhupaisa tapahtuma tältä aamulta.

Heräsin tänä aamuna tunnin liian myöhään, vaikka olin mennyt edellisenä iltana kaksi tuntia normaalia aikaisemmin nukkumaan. Aamu oli tahmea ja sain vihdoinkin itseni lähtövalmiiksi. Lähdin pyöräilemään kaatosateeseen ja olin jo ihan työpaikan nurkilla, kunnes alikulkutunnelin luona minua vastaan tuli nainen, joka ei oikein tiennyt kummalta puolelta olisi ohittanut minut. No, mä jarrutin ensin vähän, sitten jarrutin kovemmin ja sitten lensinkin nätissä kaaressa tangon yli leuka edellä asvalttiin. Au! Tai no, aluksi en tuntenut mitään, mutta töihin päästyä rupesin tuntemaan kipua eri puolilla. Polvessa oli nirhauma, samoin reidessä ja kyynärpäässä. Leuka turposi hyvää vauhtia ja siitä tihkui kudosnestettä. Leukaan sattui ja purenta tuntui omituiselta. Soitin miehelle ja meinasin vähän itkeä, kerroin työpaikan pukkarissa jollekin random-naiselle tapaturmasta ja siinäkin kohtaa meinasi taas ääni vähän väpättää. Sain itseni työpisteelle ja yritin saada itseni kasaan. Kohta tilanne jo nauratti. Varasin varmuuden vuoksi vielä lääkäriajan, koska jos jotakin tulee jälkikäteen, niin työpaikan tapaturmavakuutus korvaa ne. Ei mulla mitään ruhjeita isompaa ollutkaan, joten olen nyt ihan hyvillä mielin ja yritän pärjätä mun Kippari Kalle -leuan kanssa. On tämä aika huvittavan näköinen.

Viime viikon lomakin on nyt sitten lusittu ja ihan kiva on kyllä olla taas töissä. Arki on kuitenkin ihan kivaa ja esikoinenkin tuntuu viihtyvän koulussa. :) Tänään sain keskellä päivää puhelun esikoiselta. Hän kysyi: "saanko tulla tänään itsekseni iltapäiväkerhosta kotiin". Ihailtava itsenäisyyttä, mutta en mä vielä uskalla antaa kulkea yksin, koska matkalla on tienylityksiä.

Viime perjantaina kävin pitkästä aikaa Bodypump-tunnilla. On se vaan niin erilaista kuin saliharjoittelu ja tuntui ihan kivalta vaihtelulta. Sain pakarat ihan tosi kipeeksi! Siistii!

Nyt menen ottamaan hyvän asennon telkkarin ääressä ja menen katsomaan sivistynyttä laatuohjelmaa. Haha. Big Brotheria. :D

2 kommenttia:

ChoCo kirjoitti...

Voi toista. <3

Tuosta hyvästä pitäisi saada kyllä vähintään halipusuja ja uudet kengät.

Ele kirjoitti...

ChoCo: No vähintään. :D Halipusuja sain lapsilta ja mieheltä. Esikoinen oli suorastaan järkyttynyt nähdessään mun leuan. Kenkiä ja muuta tilpehööriä vielä odottelen.

Related Posts with Thumbnails