5.8.2010

Tuulessa on häivähdys syksyä

Olen kirjoittanut tätä postausta lause kerrallaan kuudesta lähtien. Voi olla aika sekavaa ja töksähtelevää.

En jaksa enää kiukutella pyörän kohtaloa. Sinne meni eikä se kiukuttelemalla tule takaisin. Eilen Sellosta lähtiessä huomasin lukitsemattoman maastopyörän pyöräparkissa ja mielessä käväisi, että laittaisin vahingon kiertämään. En laittanut, mutta olen varma, että joku sen sieltä nappasi. Olen nyt pyöräillyt siskoni Nopsalla, joka on muuten ihan paska. Isoin vaihde napsuu itsekseen pykälää pienemmälle ja penkki sojottaa jotenkin kummallisesti ylöspäin niin, että arse kipeytyy. Odottelenkin innolla uuden Hobbyhall-pyörän saapumista. Edellinenkin oli sellainen. Halpa, mutta hyvä. Sieltä tulee valkoinen kaunotar. Pyörän pitäisi tulla viikossa. En malta odottaa.
Kuva

Huomaan jo fiilisteleväni syksyä. Tänään töihin pyöräillessä haistoin tuulessa syksyn tuoksun. Pyöräilin jo pitkissä trikoissa, koska aamulla oli vain 15 lämpöastetta. Tänä syksynä en pelkää tulevaa talvea, koska kesä on ollut niin hyvä ja onnellinen. Iloitsen edelleen siitä, että elämäni/mme on kääntynyt niin paljon parempaan suuntaan.

Treenejä

Maanantaina sain postissa Ruudolfin levyn ja sitä oli pakko lähteä fiilistelemään juoksulenkille. Juoksin 6 kilometriä vähän reiluun puoleen tuntiin. Oli ihana pitkästä aikaa päästellä kunnolla!

Juoksu
Matka: 6.0 km
Kesto: 32 min
Syke: keski - 148 bpm, max - 163 bpm
Kalorit: 273 kcal

[Nyt käyn taas katsomassa pätkän Muodin Huipulle -ohjelmaa. Palaan kohta.]

Kasvatin eilen tämän viikon urheilusaldoa käymällä spinningissä, coressa ja salilla. Olen taas treenannut jalkojakin, mutta huomattavasti kevyemmin. Huomaan, että yhden jalan maastavedoista menee jalat ihan tukkoon, mutta teen niitä silti, koska tykkään siitä takareisien kireästä tunteesta. Samoin askelkyykyistä. Oon lisäillyt painojakin melkein kaikissa liikkeissä, kun hermostuin itselleni siitä, etten kehity mihinkään suuntaan. Mietin myös ohjelman jakamista eri päiville ja sarjojen lyhentämistä, että sais treenistä tehokkaampaa. Haluaisin kehittyä, mutta tavoite on edelleenkin ihan hämärän peitossa. Näin Talissa toissa viikolla naisen, jolla oli upean lihaksikas kroppa olematta kuitenkaan liian miehekäs. Hän oli kuitenkin mua huomattavasti isompi. Moni nainen (minäkin) pelkää kasvavansa liian isoksi, mutta mä kuitenkin ihailen enemmän niitä isompia kuin niitä catwalk-rimpuloita. Isolla en kuitenkaan tarkoita läskiä vaan lihaa! Very Happy

Spinning
Kesto: 1 h 15 min
Syke: keski - 139 bpm, max - 170 bpm
Kalorit: 560 kcal

Core
Kesto: 17 min
Syke: keski - 111 bpm, max - 132 bpm
Kalorit: 79 kcal

Sali
Kesto: 40 min
Syke: keski - 130 bpm, max - 162 bpm
Kalorit: 269 kcal


Ja pyöräilyt päälle yhteensä n. 20 km.

Jotta poukkoilisin tässä tekstissä vielä vähän lisää, kerron että olen innostunut kahvakuulailusta. Mun pitäis varmaan hommata magnesiumia, ettei heiluttelusta tulisi niin paljon känsiä ja rakkuloita. Rannesuojat sentään ymmärsin laittaa, ettei ranteet ole ihan mustelmilla.

Mitäköhän muuta asiaa mulla vielä oli? Ainiin. Mun aika menee taas aika tiiviisti lasten jutuissa seuraavat viikot, koska he ovat aloittaneet uudessa päiväkodissa. En siis ehdi kovin tiuhaan tahtiin kirjoittelemaan. Tutustuminen uusiin ihmisiin ja hoitajiin on lapsille sen verran mullistavaa, että heihin pitää keskittyä normaalia enemmän. Esikoinen aloittaa koulunsa 17. päivä. Sekin muutos vielä tähän syksyyn. Mua jännittää varmasti enemmän kuin pientä ekaluokkalaista. Onneksi olen ensimmäisen kouluviikon lomalla. Mä itken varmaan silmät päästäni silloin. Esikoinen menee kouluun! Sehän tarkoittaa sitä, että minusta on tulossa aikuinen ja vanha.

Oksentaisinko tähän samaan maratonpostaukseen vielä viime viikon treenisaldon. Teen sen.

Viikon 30 treenit

Treenikerrat: 11
Treenattu aika: 5:00
Kulutetut kalorit: 1634 (kaikki ei ole Polarissa ylhäällä)

Ma: 16 km pyöräilyä
Ti: 16 km pyöräilyä
Ke: 16 km pyöräilyä
To: 16 km pyöräilyä + tappava reilun tunnin salitreeni
Pe: 16 km pyöräilyä
La: Syöpöttelyä ja darrailua
Su: Lasten kanssa telmimistä

Laiska viikko oli treenien puolesta, mutta tulipahan nähtyä ystäviä! Heartrob

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails