9.9.2010

HeiaHeia!

Tältä näyttää HeiaHeian treeniloki. Tuonne mä siis kirjaan ylös kaikki treenit. Mahtava sivusto! Siellä voi kannustaa toisia antamalla mitaleja, mansikoita, viinirypäleitä, skumppaa tai vaikka kyynärsauvan. Sivuston voi synkronoida Facebookin kanssa niin, että kaikki HeiaHeiaan kirjatut treenisuoritukset tulevat suoraan Facebookin news feediin.
Nokian Sports Tracker lopetti toimintansa viime viikolla ja kuvittelin, että se uusi versio on maksullinen, mutta yllätyin eilen positiivisesti, kun löysin siitä Ovi Storesta ilmaisen sovelluksen. Iih! Mä sitten rakastan tätä hifistelyä. Tämän sovelluksen saa myös synkronoitua Facebookin kanssa. (Mun kaverit kohta piilottaa mut news feedistä, kun sinne pukkaa urheilusuoritusta toisen perään. Very Happy Oon kyllä käynyt poistelemassa niitä heti, koska jotenkin hävettää, jos sinne tulee pari kertaa päivässä jotain urheiluun liittyvää julkaisua.)

Tässä uudesta Sports Trackerista kuvaruututallenne mun eilisestä lenkistä. Sports Tracker toimii siis uusimmissa Nokian puhelimissa. Mulla on käytössä viimeisiä vetelevä N97, joka on ollut ihan mahtavan ihana puhelin.


Tässä päivän hifistelykuulumiset. Menen hetkeksi heiluttaman kuulaa ja sitten saunaan.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails