7.9.2010

In fire

Toissa lauantaina tein jotain mitä en ollut tehnyt kymmeneen vuoteen. Pyöritin tuliketjuja. Ai että se sytytysnesteen tuoksu huumasi ja tuli tunne kuin olisin ollut taas se kaksikymppinen kalju tyttö.

Vuosi 1999

En enää ole kaksikymppinen, vaan olen kolmen tyttären äiti ja elämä on aika tavallista. Tavallisuus ei ole mun mielestä huono juttu, koska jos elämä on tavallista, silloin ei ole suuremmin valittamista.
Vuosi 2000

Huomaan silti miettiväni yhä useammin sitä, että mä tosiaan täytän kolmekymmentä. En enää koskaan ole nuori. Lapset kasvavat kamalaa vauhtia ja tuntuu, että mun pitäisi olla todella tasapainoinen ja tietää mitä elämältäni haluan. Samaan aikaan kuitenkin tajuan, ettei mun tarvitse enää olla nuori, eikä mun elämä ole todellakaan vielä ohi. Elämä on nyt, jokainen hetki on tärkeä. Ajateltiin miehen kanssa järjestää kolmikymppisten kunniaksi isot bileet joskus vuodenvaihteessa, koska mies täyttää joulukuussa ja mä helmikuussa, niin jossakin siinä puolessa välissä olis hyvä järjestää.
Vuosi 2010

Turha kriiseillä vaan juhlia. Onpahan joku syy kerätä ystävät koolle ja nostaa kannat kattoon. Olis niin siisti järjestää oikein megabileet jossakin isossa kartanossa ja juhlia koko viikonloppu. Saa nähdä mitä me keksitään ja mistä me budjetti taiotaan, mutta dj on jo varattu. Jei! Siitä on hyvä aloittaa.

Nyt siirryn sohvalle mummoilemaan ja kudon siskolle ne armynvihreät sukat loppuun.

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Ihana tuo kuva susta vuosimallia -99 :)

Ele kirjoitti...

Hanna, kiitos! :)

Eve kirjoitti...

Tottakai isot juhlat!! Aina pitää juhlia, kun on vain pienikin syy!!

Related Posts with Thumbnails