20.9.2010

Kivan viikonlopun jälkeen kakka maanantai

Viikonloppu oli just niin ihana kuin etukäteen ajattelinkin. Ei edes tehty mitään ihmeellistä, mutta oli vaan niin mukavaa. Tai sain mä hierontalahjakortin, mutta harmiksemme ei saatu aikaa lauantaille. Käytiin kuitenkin syömässä ihanaa thaimaalaista ruokaa, juteltiin kerrankin oikein kunnolla, ostettiin jättisäkit karkkia ja mentiin kotiin lojumaan ja jatkamaa juttelemista. Oli ihan huippua! Pitäisi tehdä vastaavia irtiottoja useammin ja tietysti niin kuin nyt teimme, että molemmat piti läppärin kannet alhaalla, telkkarin kiinni ja no alcohol -meiningillä.

Nam, että oli hyvää ruokaa.

Tänään oli kaunis aamu, vaikka oli kylmä. Olin tosi hyvällä fiiliksellä aloittamassa viikkoa, kunnes ajoin lasinsiruun ja pyörän kumi puhkesi. Joku älypää oli rikkonut bussipysäkin lasin enkä ehtinyt väistää/jarruttaa ennen kuin huomasin jo ajaneeni sen kasan läpi. Olin ehtinyt pyöräillä maksimissaan neljä kilometriä, kun jouduin vaihtamaan kävelyksi. Otti niin paljon päähän, että päätin mennä salille purkamaan kiukkua. Olin kahdeksalta salilla. Uurastin tunnin ja sitten vasta menin töihin. Salilla ärsytti joku testosteronia puhkuva mies, joka varasi melkein koko mun treenin ajan kyykkypaikkaa ja Smithiä. Murr. Puoli tuntia varata kahta eri mestaa!? Otin sitten rintapenkistä tangon ja mielenosoituksellisesti latelin painot siihen.

Treenistä huolimatta mua on jotenkin väsyttänyt tänään tosi paljon ja pää on ollut tosi kipeä. Onneksi työkaveri pelasti ja antoi mulle 800 mg Buranan, joka helpotti oloa. Niin maanantaifiilis, vaikka mä en yleensä dissaa maanantaita. Mä inhoan tiistaita. :D
Nyt pitäis lähteä kotiin, mutta bussillako? Eiih. Huomiseksi on hommattava paikkausvälineet. Vai juoksisinko kotiin?

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails