21.9.2010

Märkää oli ja hiki tuli

Juoksin tänään sateessa töistä kotiin. Tällä kertaa ihan suorinta tietä. Kastuin ihan läpimäräksi viimeistään siinä vaiheessa, kun bussi pyyhkäisi vesilätäköllisen mun päälle. Mulla oli vedenpitävä takki, mutta housuista olisi voinut puristaa varmaan litran vettä.Matka: 8.0 km
Kesto: 43 min
Syke: keski - 154 bpm, max - 179 bpm
Kalorit: 386 kcal

Tällä kertaa sain sykkeenkin ylös. Jiihaa!
Juoksu on ihanaa, mutta nyt mun pohkeet on ihan sairaan kipeet. Ei jalat kestä juoksemista. (Jos joku keksii ratkaisun, jolla saan jalat kestämään, kerro heti!) Mä ehdin jo vähän haaveilla osallistuvani Vantaan maratonille, joka olis 10.10. Olishan se aika sairasta näin lyhyellä varoitusajalla, mutta toisaalta mitä väliä. Mun pikkusisko aikoo osallistua, siis se sama joka polki sen Tour de Helsingin. Mä vielä mietin, koska olen hieman kreisi. Hah.Nyt menen tyttöjen kanssa saunaan. Hyvä mieli!

P.s Kuvat on miehen ottamia. Sori vaan dear, mut et sä vielä ihan valokuvaaja ole. Very Happy Värit oli niin päin hanuria, että oli pakko muokata kuvat mustavalkoisiksi. Very Happy

2 kommenttia:

ChoCo kirjoitti...

Senkin sankari :).

Kaikki muut on värjötelly bussien ja autojen kyydissä kotiin ja piiloutunu viltin alle.

Aikamoista!

Haastoin sut muuten taas, jos et huomannut. KÄyhän kattomassa tuorein postaus ja sen alta löytyvä.

Ele kirjoitti...

ChoCo: Olit kirjoittanut mun nickin väärin. Hyi sua! :D

Vastasin heti haasteeseen.

Related Posts with Thumbnails