4.9.2010

Seitsemän asiaa

Sain ChoColta tällaisen tunnustuksen, pystin, vai miksikä tuota sanotaan. Tämä on muuten ensimmäinen tällainen blogeissa kiertävä haaste, tunnustus, whateva, jonka saan henkilökohtaisesti, joten hartain mielin keksin kerrottavaksi seitsemän asiaa, jotka tämän jutun julkaiseminen edellyttää. Laughing

Haasteen jaan Hannalle ja kaikille niille, joiden blogissa tämä ei ole vielä ollut.

Sain juuri neljätuntisen viikkosiivousrupeaman valmiiksi. Pesin nyt ne ikkunat, joita olen koko kesän suunnitellut peseväni.
  1. Mulla oli eilen tosi hauska ilta siskon luona. Meillä oli tosi hyvät keskustelut.
  2. Elämä on riepotellut parin viimeisen vuoden aikana niin kovaa, etten jaksa olla murheissani siitä, ettei suunnitelmani ole toteutunut lainkaan, kuten olin ajatellut. Elämä on nyt ja onni on otettava siitä. Elämää on myös vielä edessä, joten mikäs kiire tässä.
  3. Olen kohta kolmekymmentä enkä vieläkään tiedä, mikä minusta tulee isona. Haaveilen salaa, että minusta tulisi ihan oikea valokuvaaja, mutta sen lisäksi haluaisin kirjoittaa tai tehdä jotain muuta kivaa, koska en halua koskaan menettää tätä innostusta ja rakkautta valokuvaamista kohtaan.
  4. Jos en olisi perheellinen ja olisin nuorempi, aloittaisin harrastamaan vapaaottelua. Musta se on ehkä siitein laji maailmassa.
  5. En ole koskaan ollut kiinnostunut joukkuelajeista. Mitä se kertoo minusta?
  6. Lähden kohta kuskaamaan naimisiin menneen pikkusiskon kaason Laughing (kuinka hankalasti asioita voi ilmaista) kämpälle uutta pakastinta, koska hänellä ei ole autoa.
Mulle yksi tällainen, kiitos! Se on Canon EF-S -22/3.5-4.5. Hintaa tuolla on nyt alennuksessa 799 €. Ihanan halpaa! Laughing

Ihanaa kun on lauantai ja koti on siisti! Aion ottaa illan tosi rennosti sohvalla kutoen ja telkkua katsellen.

Kerroinko teille, että mun mies aloitti kuntosaliharrastuksen ja painonpudotuksen salibandyn lisäksi? Nyt hän on onnistunut pudottamaan 10 kg painoa ja on aivan innostunut treeneistä ja ruokavaliojutuista. Salibandykausikin on nyt alkanut. Kohta mä taas istun kotipelit trion kanssa katsomossa. Smile

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails