22.10.2010

Buranaa aamupalaksi

Arvaatte varmaan, etten ole töissä. Tämä päänsärky on jotain ihan superraivostuttavaa! Aioin juosta tänään töihin, mutta kellon soidessa tiesin, että tämä päivä menee taas maatessa. Pää on niin kipeä, ettei tällä päällä paljon töitä tehdä. Herättyäni käppäilin suorinta tietä lääkekaapille hakemaan kaksi buranaa. Nyt on vähän helpompi olo, mutta mä en jaksa tätä! Miten mä saan tämän päänsäryn taiottua pois? Varaanko lääkäriajan? Mitä se lääkäri voi tehdä? Menenkö ulos raittiiseen ilmaan kävelemään? Venyttelenkö? Mä olen niin turhautunut, ettei mitään rajaa!!

Mä mietin äsken tässä mun hataralla päällä, että olisikohan teillä lukijoilla toiveita juttujen suhteen? Onko herännyt kysymyksiä, joihin haluaisitte vastausta tai arvelisitte, että osaisin kertoa jostakin. Esimerkiksi raskaudesta ja liikunnasta tai jostakin.

Nyt lepäämään.

4 kommenttia:

AnnikaR kirjoitti...

Hei! Kuulisin mielelläni siitä, millaista liikuntaa olet harrastanut raskauden aikana ja kuinka paljon/kuinka rankasti. Ja vaikkapa siitäkin, muutitko ruokailutottumuksiasi raskauden aikana. :)

eerik kirjoitti...

Voi harmi kun olet vielä kipeä. Lepo tekee varmasti sulle hyvää.
Aamu oli kylmä, mutta kaunis ja ajattelinkin, että Even ois pitänyt olla nyt valokuvaamassa tämä hetki:)
Mua huolestuttaa juoksemisen suhteen tuo kylmyys. Juoksetko sä pakkasella ja haittaako talvi sun juoksemista?

houtten kirjoitti...

Voi sun päätä! Auttaiskohan hieronta?

Ele kirjoitti...

AnnikaR: Toiveesi on toteutettu! :)

Eerik: Aamu oli todella kaunis. Ihailin sitä olohuoneen ikkunasta ja nappasin kyllä yhden kuvan. :) Mä oon juossut läpi talven, mutta ihan kylmimmillä ilmoilla en ole mennyt. Pakkasella olen pitänyt suun edessä kaulahuivia, jonka läpi olen suodattanut pakkasilmaa.

Houtten: Varmasti auttaisi. Pitääkin yrittää saada aika jostakin... Tai mies hieromaan ensiapuhoitona.

Related Posts with Thumbnails