1.10.2010

Freaky Friday

Mulla oli eilen tarkoitus kirjoittaa musiikista ja sen merkityksestä treenaamiseen ja venyttelystä ja siitä, miten ihania ja fiksuja lukijoita mulla on. Ilman lukijoita bloggaaminen ei olisi mitään, vaikka mä aina mä olen kirjoittanut, oli teksteille lukijaa tai ei. Oon iloinen siitä, että kommentteja on ruvennut tulemaan enemmän ja että ne on asiallisia, ystävällisiä ja auttavaisia. Kiitos! Te teette minut iloiseksi! :)

Mulla on tässä tietokoneen vieressä ruutuvihko, johon kirjoittelen ylös asioita, joista haluaisin kirjoittaa. Muuten mä unohdan. Pitäisikin jonakin hetkenä istua alas ja kirjoittaa joskus ihan kaikessa rauhassa ajatuksen kanssa, eikä tällaisia 5 min hätäpikapostauksia.

Eilen illalla tulin treenaamasta vähän ennen yhdeksää. Kotiin tullessa menin suoraan jääkaapille, söin, kävin suihkussa ja nukahdin sohvalle. Ihan taju pois. Venyttelytkin jäi ja sen kyllä huomaa. Olen ollut koko viikon tosi jumissa, vaikka oon venytellyt normaalia enemmän. Nyt trikoot jalkaan ja pyöräilemään. Ihanaa, kun työviikko on paketissa ja kellokortti näyttää 2:25 tuntia plussaa. Taidan lähteä tänään ajoissa, että ehtisin tehdä viikkosiivouksen ennen iltaa.


Vähän surumielinen, mutta niin kaunis biisi.

Ps. Tänään kannattaa kuunnella (voi kuunnella netin kautta) Bassoa. Sieltä tulee perjantaisin ihan random-musaa. :)

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails