29.10.2010

Lahnalan Leena

Mun sisko sanoo kaikkia laiskoja ihmisiä Lahnalan Leenoiksi. Sellainen mä oon tänään. Mun piti heti töistä tullessa aloittaa viikkosiivous, mutta en mä jaksakaan. Kotimatkalla pyöräilin ihan älytöntä kyytiä ja reidet oli ihan hapoilla. Mun oli vaan pakko kilpailla jonkun miehen kanssa kumpi polkee kovempaa. Voitin! Mr. Green Pyöräily vei kaikki mehut tai viimeistään naukuvat tytöt. Hain kaksi nuorinta päiväkodista ja matkalla he aloittivat jonkun ihme naukumiskonsertin. Miksi niiden pitää aina naukua kotimatkalla juuri silloin, kun on itsekin ihan väsynyt? Kotona avasin telkun ja istutin vastuullisena äitinä trion telsun eteen ja itseni istutin koneelle. Menee se näinkin ja ehtii sitä huomennakin siivota. Mies oli onneksi järjestellyt paikat jo valmiiksi, senkun huomenna vain imuroi, luutuaa, pyyhkii pölyt, pesee vessat ja hirvein - viikkaa kuusi korillista puhdasta pyykkiä. Argh. Tuska. Ehkä mä tänään viikkaan nuo pyykit, niin pääsee huomenna sen verran vähemmällä.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails