2.10.2010

Rumaa huomenta!

Y-hyy. Tänään on ihan kökkö fiilis. Aamulla peilistä katsoi mörkö ja illalla olisi kiva näyttää kauniilta miehen veljen tyttären ristiäisissä. Onneksi mä toimin virallisena valokuvaajana, joten mua tuskin kukaan ikuistaa valokuviin. Ärsyttää vain tämä olo. Taitaa olla se hetki kuukaudesta kohta käsillä. Ihanaa olla nainen - not.Mun iho on ihan kauheassa kunnossa! Tuosta kuvasta sitä ei niin selvästi huomaa, mutta se on. Olisiko teillä hyviä vinkkejä, miten saisin sen taas kuntoon? Otsassa on kipeitä finnejä, samoin kaulassa (yäk!). Miksi finneistä pitää kärsiä vielä lähes kolmekymppisenä? Ei ole reilua! En haluaisi pakkeloida joka päivä naamaani saadakseni finnit piiloon, mutten oikein kehtaa olla pakkeloimattakaan, koska ilman meikkiä näytän finniseltä teiniltä. Inhottava kierre.

Nyt menen värjäämään tyvikasvun piiloon ja sitten aloitan pitkän ja hartaan kaunistautumisurakan. Mitä mä laitan päälle? Sekin vielä. Onpa hankala!

4 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Selailin tässä päivällisen lomassa Yhteishyvä-lehteä, ja kysyisinkin ihan puun takaa, että löysinkö mä kenties sieltä Elen? :) Ulkonäkö täsmää mieleistäni aika hyvin, ikä täsmää ja kolmen lapsen äiti täsmää... :)

Ele kirjoitti...

Hanna, oikeaan osuit. Olin mä siinä. Kuva oli ruma, mut kai totuudenmukainen.

Saga kirjoitti...

siis tuohan on aivan ihana toi sun pörrötukka! lav it!

Ele kirjoitti...

Saga, Kiitos! :) Toisinaan itsekin tykkään pörröhiuksista ja annan niiden olla ihan valtoimenaan.

Related Posts with Thumbnails