17.11.2010

Four eye

Jatkuvat päänsäryt saivat minut varaamaan ajan näöntarkastukseen. Kävin yhtenä sateisena perjantaina työpäivän jälkeen näöntarkastuksessa. Optikko tutki kauan ja kokeili kaikenlaista. Ensiarvio oli, että mulla olisi reilut 2,5 miinusta ja hajataitot päälle, mutta onneksi arvio oli väärä. Mun silmät oli vaan niin väsyneet, etten nähnyt mitään. Lopputulos oli plussaa 0,75 tai jotain JA miinusta about saman verran ja hajataittoa tietysti myös. Mä oon siis vanhus. Mulla on ikänäkö ja moniteholaseistakin se optikko puhui, mutten suostunut kuuntelemaan. Järkyttävää!

Kuvassa olevat lasit on ystävän. Jotkut tuon tapaiset ehkä haluaisin ja aion ostaa kahdet erilaiset kerralla.


Oonko mä kertonut myös mun harmaista hiuksista, joita löytyy lähes jokaisesta jakauksesta, kun päätä penkoo. Mä en ole vielä täyttänyt edes kolmeakymmentä! Projekti oman hiusvärin kasvattaminen on peruttu. En mä harmaapäänä ala hengailemaan. Varmasti en. Värjäsinkin eilen hiukset takaisin tummiksi.

Tänään on **tuttanut aika ankarasti. Erityistä syytä ei ole. Onneksi pääsen illalla kaverin kanssa bodypump-tunnille. Tuo olkapään rasittaminen kyllä hieman mietityttä, koska eilisessä treenissä se rupes naksumaan.

3 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Nyt lopetat tollasen ikäkriisin kehittämisen!!!! :D

Sulle sopii lasit varmasti tosin hyvin, noi ainakin tossa kuvassa sopii :) Ja hyvä vaan että saat lasit jos niitä tarvitset, loppuu hedarit.

Mulla oli eilen vitutuspäivä, koska mun aamu alkoi sillä kun joku 40-50-vuotias nainen sanoi mulle ennen aamu seiskaa ratikkaan mennessä, että "Ala mennä jo, lutka!". Kaikki meni niin päin persettä.

Mukavaa päivää!

Eve kirjoitti...

Toivottavasti tänään oli parempi päivä :)
Ja Suvin kans samaa mieltä, että ikäkriisit nyt hus pois! Olet yksi kauneimmista tapaamistani naisista! Niih!!
Muuten, Helkulla on aika tuon tapaiset silmälasit :) Passais myös sulle hyvin!

Ele kirjoitti...

Suvi: Käskystä. :D Kiitos tsempeistä!

Eve: Kiitos! <3

Related Posts with Thumbnails