2.11.2010

Harhahyppy jumppapupulandiaan

Ette arvaa mitä tein eilen? Mä menin step aerobicciin, vai mitä ihmettä se on, joka Elixiassa kulkee nimellä VoimaTotalStep? Olin luvannut ystävälleni mennä seuraksi ja mietin jo keinoja, miten olisin luikerrellut tilanteesta pois. Ei auttanut. Sinne mä asetuin riviin jumppapupujen sekaan. Pelkäsin valmiiksi, että en selviydy koreografioista sitten millään. Musiikki alkoi soida, ihana Felix ohjata ja mä vaan heittäydyin hyvään meininkiin mukaan. Hiki lensi. Ihan oikeasti se lensi. Ja mä pompin, hypin ja pysyin jotenkin askelissa mukana. Se oli tosi kivaa!! Yllätyin, miten kivaa ja rankkaa se oli. Aion todellakin mennä uudestaan ja yritän osua Felixin ohjaamille tunneille. Hän on niin valloittava persoona ja ne biisivalinnat. Toimii!

Tänään on ollut reidet ihan tönkköinä. Päivän kosahdus tuli pyörätelineellä töistä lähtiessä. Pyörän avain katkesi lukkoon ja piti soittaa mies hakemaan. Ottiko päähän? Hieman. Muuten olisin juossut kotiin, mutta miehen piti päästä lähtemään treeneihin. Repsahdin sitten samalla ja ostin karkkia ja jätskiä. Oon mussuttanut karkkia tässä samalla ja maha aloitti samantien vastalauseensa. Olin kaksi viikkoa ilman herkkuja ja maha oli tosi hyvässä kunnossa. Tää olo on tosi ällöttävä. Aion pitää tämän päivän jälkeen taas pari viikkoa taukoa.

Nyt lapset petiin ja mä sohvalle (kadonneen jäljillä). Mukavaa viikon alkua!

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails