5.11.2010

Pakahdun uteliaisuudesta

Sain aamupäivällä siskolta puhelun:

"Tämä on vähän salaista vielä, mutta kerron vain sen verran, että varaa kalenterista päivät ajalta 9. - 16.12.2010 ja tarkista, että sun ja Xxxxx:n (mies) passit on voimassa. Olen anonut jo lomaa sun esimieheltä tuolle ajalle. Teidän ei tarvitse huolehtia mistään muusta kuin siitä, että teillä on vapaata tuolloin."

Mies oli saanut omalta siskoltaan ihan vastaavan puhelun. Miettikää kuinka rakkaita perheenjäseniä meillä on!? Olemme käyneet kahdestaan ulkomailla viimeksi vuonna 2002 ja sekin matka oli häämatka. Yhteiset lomat ovat viimeiset kahdeksan vuotta olleet maksimissaan viikon pituisia, joten ai helemi! Oonko hieman innoissani!

Haaveissa vain...

Ja viikonloppukin vielä. Aijai. Kohta kotiin.

8 kommenttia:

suvinen kirjoitti...

voi mitä yllätystä teidän ihanat läheiset teille järjestääkään :) ihania tuollaset jutut!

Suvi kirjoitti...

Voi mitä luksusta :)

Laura kirjoitti...

Ihana yllätys!! Jännää, mihinköhän menette, onko mitään ideaa? :D

Hanna kirjoitti...

Mahtavaa! :)

nazzy kirjoitti...

Aaaw!

Ele kirjoitti...

suvinen, Suvi, Laura, Hanna ja nazzy: Kiitos, kun iloitsette mun kanssa! :) Ihan huippujännää tällainen. Mulla on omat epäilykseni yllätyksen suhteen, mutta en ala spekuloimaan mitään.

houtten kirjoitti...

Wau! Ihan mahtavaa! Te ootte sen ansainnu.

Ele kirjoitti...

Mun epäilykset muuten osoittautuivat vääriksi. Olin ajatellut, että menemme miehen siskon perheen kakkosasunnolle Turkkiin.

Related Posts with Thumbnails