10.11.2010

Silkkaa työntekoa

Mulle kuuluu tällä hetkellä töitä töitä töitä ja vähän vielä ylitöitä. Oon ollut joka päivä vähintään tunnin ylitöissä ja teen vielä viikonlopunkin töitä. Rahaa tulee kivasti, ei siinä mitään, mutta ei tässä nyt paljon muuta ehdi tekemään. Salille en ole kerinnyt moneen päivään, mutta olen sentään pyöräillyt työmatkat. Muuten olisin jo kiivennyt seiniä pitkin.


Tein lupauksen itselleni, etten avaa konetta ennen kuin lapset ovat nukkumassa. Mulla on mennyt ihan liikaa aikaa koneella istumiseen, kun voisin tehdä sen ajan jotain paljon järkevämpää. Havahduin taas yksi päivä siihen, että mun pienet rakkaat tytöt kasvavat koko ajan ja kohta ne eivät ole enää pieniä. Heidän lapsuus on nyt, ei koskaan muulloin. Haluan olla heille enemmän läsnä.

Nyt veivaan parit punnerrukset ja vatsat ja sit nukkumaan. Huomenna seitsemäksi töihin.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails