23.12.2010

Angstitonta joulua!

Rakkahat lukijat, tämä rouva tästä yrittää nyt kaivella sen joulumielen jostakin ja lopettaa angstailun. Toivottavasti tekin heitätte stressin ja kaiken kakan taka-alalle, edes jouluksi (jos sellaista jollakin sattuu olemaan). Joulun jälkeen ehtii taas angstailla. Bad Grin

Mulla alkoi tänään neljän päivän joululoma. Huomenna on vuorossa joulusiivous ja jouluruokien osto. Tänään mun luuhatessa kaupungilla mies oli roudannut tänne sillä aikaa joulukuusen. Oli ihana yllätys! Lapsetkin oli jotenkin ihan täpinöissään. Keskimmäiseltä oli lähtenyt ensimmäinen hammaskin. Mun viisivuotias! Heartrob

On mulla ollut mukavaakin. Smile Eilen meillä oli työpaikan virkistäytymispäivä tai palkinto tai mikä se nyt oli. No, joka tapauksessa. Olimme Flamingossa kylpylöimässä ja kävimme kokovartalohieronnassa ja sen jälkeen vielä Santorinissa syömässä. Oli ihan huippua just tämän kaiken jouluhäsellyksen keskelle.
Tänään sain niiiiiin paljon paremman mielen, kun istuin shoppailujen jälkeen kolmen parhaimman ystävän kanssa neljä tuntia kahvilla. En voi sanoin kuvailla, miten tärkeitä nämä kolme on mulle.
Hyvää joulua kaikille! Nauttikaa, rentoutukaa ja urheilkaa vähän myös!

2 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Oikein leppoisaa joulua teillekin! Ja taas aivan ihania kuvia. :)

Ele kirjoitti...

nazzy: Kiitos ja samoin teille! :)

Related Posts with Thumbnails