2.12.2010

Ele loves iPhone

Oih. Mä sain toissapäivänä sen, mitä olen pitkään halunnut - iPhonen. Jos jotain tavaraa voi rakastaa, niin tämä on se. :D Olen naurettava, mutta minkäs teet. Latailin ihan innoissani kaikkia ihania applicationeita ja oon näpytellyt laitetta vähän väliä.
Hyvää huomenta!

Tällä viikolla oon ollut erityisen väsynyt ja pihalla. Voi olla, että pikkujoulut verottavat vielä näinkin pitkään ja toisaalta voi olla, että kroppa antaa jo periksi, kun tietää, että loma on tulossa. Kelasin hulluuspuuskassa paiskia vielä viikonlopunkin töitä ennen lomaa. Huomenna olisi yhteistyökumppanin pikkujoulut, mutta taidan jättää ne nyt kuitenkin väliin. Pakko keskittyä kotiin ja perheeseen välillä. Kotona on asiat ihan rempallaan ja ne olisi saatava ojennukseen ennen lomaa. Kämppä on ihan räjähtänyt ja pyykkihuolto on pysähtynyt koreihin työhuoneen lattialle. Edelleenkin rukoilen, että loma toteutuu. Kirosanan lentoemot!!

Liikkumisetkaan ei ole sujunut ihan entisillä tehoilla. Eilisen spinningissä sykkeet nousi jälleen helposti ylös, mutta kivaa se oli silti. Kati on ihan huippu ohjaaja. Niin rempseä ja kiva. Elixia on muutenkin ihan parasta! Vaikka vieläkin kelaan vihreän kortin vaihtamista vapaaotteluun. Harkitsen edelleen. Tammikuussa alkaisi uusia kursseja, sain sen tietää, kun laitoin sähköpostia Kehähaiden asiakaspalveluun.

Spinning

  • Duration: 56 min
  • Heartrate: avg - 151 bpm, max - 175 bpm
  • Calories: 482 kcal

Tässä samalla vilkuilen Dieetit vaihtoon -ohjelmaa. Enkä voi tajuta, miten ensinnäkään joku päästää kroppansa noin huonoon kuntoon tai ettei tykkää liikkua. Mä voisin urheilla aamusta iltaan, jos se vaan olisi mahdollista.

Tänään juoksin töistä kotiin. Ei sujunut, ei ollenkaan. Oli jo sen verran nälkä ja väsy, että ei sitä nautinnoksi voinut sanoa.

Työmatkajuoksua puolikuolleena.

  • Distance: 8.0 km
  • Duration: 53 min
  • Heartrate: avg - 151 bpm, max - 164 bpm
  • Calories: 459 kcal

Joku on hieman innoissaan uudesta puhelimesta. :P
Tähän vielä puin fleecen, tuulihousut, pipo, hanskat ja tietty kuulokkeet korville ja volat kaakkoon.

Tänään luureista paukkui Pendulumin lisäksi Pitpullia. Kröhöm. Joo. :P Allöä machoilua, mut nuo biitit toimii urheillessa. Seliseli.

4 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Onko sulla mikä iPhone? Mulla on ollut 2,5 vuotta ihan se perus 3G, ja oon kyllä tykännyt. Kesällä ostin Nokian simpukan, kun pelotti, että lapsi rikkoo iPhonen, mutta rikoinkin itse nokian. D:

Eikä siinä, iPhone on kyllä paras. Huonoja puolia on, että kellään ei oo koskaan laturia ja kamera toimii hyvin vaan, kun valoa on paljon. Muuten tulee aika rakeista.

Ele kirjoitti...

nazzy: Mulla on tää 3Gs, ku mies sattui tällaisen kotiin kiikuttaman. Kelpaa mulle paremmin kuin hyvin. Nelosen ehkä hommaan sit joskus, kun tästä aika jättää. Nokian N97 tuntuu ihan pilipalivehkeeltä tähän verrattuna.

houtten kirjoitti...

Hih. Mä tykkään kans, enkä luovu iPhonestani millään. Musta on hienoa, että myös lapset osaa käyttää tätä sujuvasti, kun taas nokialaista ei ollenkaan. Yks päivä käytin miehen puhelinta ja oli muuten vaikeaa käyttää näppäimistöjä kosketuksen sijasta.

Ja toivotaan tosiaan parasta onnea matkan suhteen. Eihän se VOI peruuntua.

Ele kirjoitti...

Houtten: iPhonea on tosi helppo käyttää. Mä pelkäsin etukäteen, etten jaksais naputella viestejä kosketusnäytöltä, mutta tällä luurilla on tullut naputeltua enemmän viestejä, ku nokian näppäimistöpuhelimella.

Related Posts with Thumbnails