29.12.2010

Miten löysitte tänne?

Tsekkailin tuossa blogin tilastoja ja huomasin, että tänne on tultu kautta aikojen eniten näiden blogien kautta:
  • endorfiinikoukussa
  • badabim badabum
  • saliohjelma
  • tour de helsinki 2010
  • säären lihakset
  • moottoritie on kuuma
  • elixia x fit
  • paleo kickstart
  • endorfiineja
  • heiaheia
Eniten ootte lukenut mun kirjoittamista jutuista:
  1. Puujalat
  2. Liikunta ja ruokavalio raskausaikana
  3. Outfits
  4. Tour de Helsinki
  5. Suomalainen nainen
Palautetta, kiitos!

Nyt olis, rakkaat lukijat se hetki, kun saisitte esittää toiveita jutuista ja kertoa palautetta blogista. Lupaan osata ottaa vastaan kritiikkiä! Antaa palaa, kommenttiboksi on teidän!

P.s Ja nyt mun pitää mennä hirveällä kiireellä suihkun ja hammaslääkärin kautta töihin (esikoinen pitää käyttää hammaslääkärissä). Niin, olen siis tervehtynyt, tai kävihän se jo eilisiltaisessa postauksessa selväksi. Tervemoro!

8 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Syyttäisin houttenia, ehkä. :D

Mistä tuollaisia tilastoja näkee, mäkin haluan!

Suvi kirjoitti...

Mä oon yllättyny, ettei mun blogista oo eniten käyntejä - siis multa xD

Mä en muista miten mä oon tänne ekaa kertaa eksyny. Ei tainnu olla palstan kautta, vaikka siellä sut on listattukin.

Noi tilastot on niin huvittavia! Edellisessä blogissa oli vaikka mitä outoja hakusanoja, joiden kautta mun blogiin oli eksytty.. Nyt lähinnä nimien perusteella hakuja - creepy :P

Ja sun blogissa on kaikki kohdallaan - siks mä tykkään käydä kyylimässä :)

Juliet kirjoitti...

Itse taisin eksyä tänne alunperin kun ihan vaan googletin erilaisia liikuntablogeja suomenkielellä.

Ele kirjoitti...

nazzy: Googlen analyticista ja myös Bloggerin hallintapaneelista löytyy tilastot-kohta.

Suvi: :D Tosi kiva kuulla! Mäki tykkään susta ja sun blogista! :)

Juliet: Hauskaa tietää, miten löysit tänne. Ja tosi hauskaa, että jäit lukijaksi. :)

Eve kirjoitti...

Ihana blogi kaikkinensa. Eroittuu muista! Ja sä oot ihana myös <3

VauhtiVaahtis kirjoitti...

Tunnustaudun blogisi lukijaksi ja ihana blogi sulla onkin :)
Löysin tänne aikoinaan Houttenin blogin kautta, jonne puolestaan löysin Even blogista... pieni pieni blogimaailma!

Sanna kirjoitti...

Löysin tänne varmaan pari kuukautta sitten ihan blogilistan kautta, kun etsiskelin urheiluaiheisia blogeja. Siitä asti olenkin seurannut blogia ahkerasti! Ihana blogi on, hienoja kuvia, ja kiva seurata muutenkin juttuja. :)

Ele kirjoitti...

Eve: Kiitos ja samoin, säkin olet ihana! <3

VauhtiVaahtis: Kiitos, onpa kiva kuulla! :)

Sanna: Kiitos! :) Tosi kiva kuulla, että olet viihtynyt.

Related Posts with Thumbnails