27.12.2010

Sairastupa

Karhunpoika sairastaa. Niin se äiti mulle aina lauloi, kun lapsena sairastin. Äiti kutsuu mua vieläkin välillä Nalle-Elinaksi. :) Mies on myös kipeänä. On hieman haastavaa hoitaa tyttöjä, kun molemmat aikuiset sairastaa. Jospa olisin huomenna kunnossa! Toivokaa tekin, jos se auttaisi.

Kävin eilen treenaamassa - spinning, core + sali. Olisi pitänyt tajuta, että olen tulossa kipeäksi, kun spinningissä keskisyke oli 176!! En tajunnut, koska olo oli muuten kohtuu normaali ja tein tuohon päälle vielä coren ja salitreenin. Hyvä minä! Just näin!

Kotona ei enää ollut hyvä olo. Rupesi paleltamaan ja vointi meni tosi huonoksi. Oon käytännössä nukkunut eilisestä iltapäivästä tähän asti. Nyt nousin ensimmäistä kertaa kunnolla ylös ja laitoin lapsille ruokaa.

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Höh, pikaista paranemista! Toivottavasti ette saaneet reissusta mitään superpöpöä ja paranette nopeasti.

Ele kirjoitti...

Suvi: Mä luulen, että tää on sama pöpö, mikä jyllää tällä hetkellä niin monessa perheessä. Onneksi tänään on jo paljon parempi olo.

Related Posts with Thumbnails