31.12.2010

Vieroitusoireita

En ole päässyt tällä viikolla vielä kertaakaan urheilemaan. Maanantaina ja tiistaina olin kipee, keskiviikkonakin oli vielä vähän heikko olo, mut silti mulla oli töissä treenikamat mukana. Menin kuitenkin töistä suoraan katsomaan yhden toimiston tilan, jota lupasin siivota kahden viikon ajan ja sieltä olikin jo niin kiire kotiin, etten ehtinyt enää salille.

Eilen mulla oli taas treenikassi mukana. Minä ääliö luulin, että siivoan kolme toimistokerrosta parissa tunnissa ja sit käväisen salilla. Ei menny niinku Strömsössä. Ensimmäisen kerroksen siivoamiseen meni n. 1,5 tuntia. Tein perinteisen virheen, aloin siivoomaan ihan liian tarkkaan. Siivoamisen meni melkein kolme ja puoli tuntia ja olin vähän yhdentoista jälkeen kotona. Huh, mikä väsymys ja nälkä oli tuon jälkeen. Olin lähtenyt kotoa aamulla ennen kahdeksaa.

Haluan päästä kunnolla urheilemaan. Hiki se siivotessakin tuli, mutta haluaisin päästä kunnolla hikoilemaan ja heilutamaan rautaa. Kiukutusta lievensi se, että saan siivouksesta rahaa ja että se kestää vain sen kaksi viikkoa.

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Pitkän päivän vetäsit...

Toivottavasti olo on hyvä ja aikaa riittäis myös salille :)

Kivaa Uutta Vuotta!

Ele kirjoitti...

Suvi: Joo ja siltä se tuntuikin. Huh. Mäkin toivon, että olisin vihdoinkin kunnossa, mutta eeei.

Hyvää uutta vuotta sulle ja sun perheelle! :)

Related Posts with Thumbnails