22.1.2011

Curves

Minäkin menin samaan retkuun kuin niin moni muukin. Ostin Leviksen Demi Curvet, täydellisesti istuvat housut. Mulla on ollut viimeksi teininä Levikset. Aikuisempana, eli persevämpänä ja isommalla lantiolla, ne eivät ole enää istuneet, kunnes markkinoille tuli Curves-mallisto. Voisin melkein väittää, että jokainen myös persevämpi ja reitevämpi löytää itselleen Curves-mallistosta hyvin istuvat housut. Housut eivät ole edes mitenkään kovin ihmeellisen näköiset, mutta ne tuntuvat vain niin hyvältä jalassa. Perus tummansiniset farkut, mutta mä tykkään!
Kuvistakin voi huomata kuinka monennäköiselle hanurille malleja on.
Farkkukaupassa tajusin, etten edes muista milloin viimeksi olen ostanut farkut. Ei ollut mitään hajua tuumakoosta. Heitin myyjälle, että antaa mulle 29-tuumaiset sovitettavaksi, mutta lopulta ostin 26-tuumaiset housut. Mun perse ei muuten ole pienempi kuin teininä, vaan tuo kokoluokitus on muuttunut. Yritetään huijata ihmisiä luulemaan, että he ovat pienempiä kuin ovatkaan. Aika kettuja!

Oma Curves-hanuri ja tursuavat jenkkikset. IhQ! :D

Tämä ei muuten ole sponsoroitu mainos, vaikka ei mua haittais yhtään, jos saisin farkut sponsoroituna.

6 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Mä haluaisin perseen. Siis kunnon perseen, pyöreän, korkean perseen. Mulla on tämmönen olematon lituska perseen tilalla, aina ollu. Farkuissa mulle varmaan paras malli on siis sellanen, missä on takataskuissa läpät. Vähän muka isontaa sitä berberiä.

Jalkakyykkyjä pitäis vaan jaksaa tehä miljoona, että se alkais näkymään jossain :D

Jenett kirjoitti...

Mistä ostit? Pakko saada myös :)

Ele kirjoitti...

Suvi: Kyykkyä, kyykkyä. Sillä se perse nousee. :)

Jenett: Ostin Carlingsista, maksoi 89,90 euroa.

Eve kirjoitti...

Mä oon haaveillut näistä jo hetken! Ehkäpä keväällä sitten! Kiitos muistutuksesta :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan uskomattoman hieno takamus sinulla, piti ottaa ihan ylös kansioon "motivoivat kuvat"... :D

Mutta älä lähde ajattelemaan että siellä jotain tursuavia jenkkiksiä olisi. Menee vähän naurettavaksi. :)

Ele kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos! :) Ja kiitos myös näpäytyksestä. Ei pitäisi valittaa tyhmistä ja ehkä vähän tyhjästäkin.

Related Posts with Thumbnails