27.1.2011

Day 2

Nostetaan nyt sitten tämä herkkulakko tapetille.

Tämä aamu alkoi palaverilla, jossa oli tarjolla Fazerin sinisiä. "Ei kiitos." Lounaalla ruokalassa oli jälkiruokana jotain ihanaa valkoista hyydykettä. En ottanut. Oli työkaverin läksiäiset iltapäivällä ja tarjolla oli pullaa. "Ei kiitos." Lähdin töistä kiljuvan nälkäisenä ja kotona paistoin kananmunia ruisleivän päälle. Reissu Selloon keskimmäisen kanssa silmälasiostoksille. Reissussa tuli nälkä. Piti käydä vielä ruokakaupassa nälkäisenä (virhe) ja ostin kaappiin mozzarellajuustomötköjä (nam!), mutta hillitsin itseni syömästä niitä, vielä. Siis juustothan eivät kuulu mun herkkulakkoon! Yhteenveto: Tänään tuli syötyä vähän normaalia enemmän, mutta eipähän ollut mitään sokeripitoista. Eli hyvä mä!

Miten muilla sujuu?

3 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Eli hyvä sä :D

sannisanni kirjoitti...

hyvä!! :)

joo se kerran viikossa ois tosi hyvä jos se onnistuis! mutta en osaa yhtään sanoa miten tulen onnistumaan siinä!
Mulla menee yleensä näissä lakoissa eka viikko tosi hyvin, tokalla viikolla yleensä sorrun :// mutta yritän tällä kertaa olla sortumatta!

Ele kirjoitti...

Suvi: Niinpä! :D

sannisanni: Mä oon huomannut, että mitä pidempään oon herkuista ihan totaalikiellossa, sitä helpompaa se on. Ja sit kun kerran sortuu, niin lähtee ihan lapasesta. :D

Tsemppiä sun lakkoiluun! :)

Related Posts with Thumbnails