30.1.2011

Guten morgen!

Mä oon tainnut kertoa ennenkin, että rakastan aamuja. Tai sitä, kun saan herätä ihan rauhassa. En todellakaan pidä mitään kiirettä. Aamupalan syömiseen ja Hesarin lukemiseen/arkiviikolla netin selailuun saattaa mennä helposti 45 minuuttia. Ihana herätä rauhassa ilman mitään kiirettä. Aamupalan jälkeen vasta pistän tehovaihteen päälle ja ryntään suihkuun, puen, meikkaan ja lähden. Tuo loppuosasto onkin monesti melkoista sinkoilua, kun lapset rupeaa heräilemään samaan aikaan ja pyytää kaikenlaista. Heille pitää etsiä vaatteita, jumppavaatteita, ihmetellä oliko päiväkodissa tai koulussa sinä päivänä mitään ihmeellistä, laittaa aamupalaa, lohdutella, halata, herätellä - mitä nyt milloinkin. Tänä aamuna kukaan muu ei herää näin aikaisin. Olen taas menossa ylitöihin.
Tämän aamun aamupala. Kuvasta rajattu litran vesitörppö pois.

Nyt alkaa sinkoiluvaihe. Adios!

3 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Kuinka aikasin sä heräät aamulla että ehdit tekemään kaiken ton? Lähdet kuitenkin töihinkin aika aikaisin, eikös? ~Toivoo että saisi itsestään yhtä paljon irti aamuisin...~ :)

Suvi kirjoitti...

Tuollaiset aamut on kyllä ihania. :)

Mun jos pitää olla klo 7 Töölössä, kotoa lähden 6.20 (yleisillä liikutaan). Herään usein viideltä, käyn suihkussa, meikkaan ja pistän lasten vaatteet yms valmiiksi. Aamupalan syön silloin vasta töissä.

Ele kirjoitti...

Anne: Mä herään yleensä 5:45 ja lähden kotoa seiskan jälkeen vähän riippuen lasten aamuista ja omasta säätämisestä. :D

Suvi: Mä oon miettinyt tuota aamupalan syömistä töissä. Sekin olisi aika nautinnollista ja meidän työpaikkaruokalasta saa kasattua mieleiset aamupalaleivät aika halvallakin. Voisi taas ruveta juoksemaan töihin, niin silloin ei voi syödä aamupalaa ennen lähtöä. Olispa jo kevät, että voisi taas pyöräillä!

Related Posts with Thumbnails